Szerző: Bodnár Ádám

2008. április 24. 13:19

Félmilliárd felett a rEVOLUTION árbevétele

Félmilliárd forint fölé növekedett tavaly a rEVOLUTION Software árbevétele, az adózás előtti nyereség pedig 52 millió forint volt -- jelentette be Bódog Norbert ügyvezető igazgató. A cég elsősorban az ERP-üzletág sikerének köszönheti remek eredményeit, a Microsoft Dynamics NAV-ra alapuló termékek forgalma éves szinten 75 százalékot növekedett. Tavaly a rEVOLUTION lett a Microsoft legeredményesebb NAV-partnere.

[HWSW] Félmilliárd forint fölé növekedett tavaly a rEVOLUTION Software árbevétele, az adózás előtti nyereség pedig 52 millió forint volt -- jelentette be Bódog Norbert ügyvezető igazgató. A cég elsősorban az ERP-üzletág sikerének köszönheti remek eredményeit, a Microsoft Dynamics NAV-ra alapuló termékek forgalma éves szinten 75 százalékot növekedett. Tavaly a rEVOLUTION lett a Microsoft legeredményesebb NAV-partnere.

Bár 2007-re 600 milliós forgalmat jelzett előre a cég, részben a vártnál kompetitívebb piac és recessziós hangulat miatt ezt nem sikerült elérni. A rEVOLUTION nagy reményeket fűzött a NAV-alapú építőipari és ruházati megoldásához, azonban ezek a piacok tavaly szinte párhuzamosan bezuhantak Magyarországon, amit nem lehetett előre látni -- mondta el lapunk kérdésére Bódog. Az iparágakra szabott NAV-alapú termékek sorát hamarosan egy webáruházak részére kifejlesztett megoldás bővíti majd -- az első projektek már elindultak.

A kitűzött terveket azért sem tudta elérni a cég, mert létszámát szakemberhiány miatt nem tudta a várt ütemben bővíteni. A rEVOLUTION-nél tavaly 42-en dolgoznak, most már 50-en, az év végére várhatóan 55-en. Bódog szerint egyszerűen képtelenség megfelelően képzett, az informatikához és a vállalati folyamatokhoz egyaránt értő tanácsadókat felvenni -- szó ami szó, az IT-piac többi hazai szereplőjétől is rendszeresen hallhatjuk, hogy a bővülés első számú gátja a kompetens szakemberek hiánya.

A rEVOLUTION nyeresége némileg csökkent 2007-ben, ezt jelentős befektetésekkel magyarázta Bódog. A vállalat bővítette létszámát, továbbfejlesztette helpdesk-szolgáltatását, illetve kidolgozott egy ajánlói programot, amelynek keretében a rEVOLUTION-termékeket másoknak ajánló ügyfeleket jutalmazzák.

A Dynamics NAV-alapú termékek a rEVOLUTION forgalmának mintegy kétharmadát adják, a fennmaradó rész a kimondottan SOHO-piacra szánt szoftverekből származik. Ezen a téren látványos újítás a Revol Express, amely egy csomagba fogja a rEVOLUTION korábbi SOHO-portfolióját. Az előfizetéses konstrukcióban értékesített szoftver óriási sikernek örvend a piacon, Bódog szerint segítségével már az első negyedévben sikerült elérni a termék által tavaly termelt bevétel felét.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról