Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Újabb disztribútorral erősített a hazai piacon a Toshiba

Bodnár Ádám, 2008. április 21. 15:58
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Újabb disztribútorral erősített a Toshiba, áprilistól a Logicom kínálatában is megtalálhatók lesznek a japán vállalat noteszgépei. A megállapodás értelmében a Logicom felelős lesz a logisztikáért, raktárkészletek rendelkezésre állásáért, hitelkeretek intézéséért, irányított

[HWSW] Újabb disztribútorral erősített a Toshiba, áprilistól a Logicom kínálatában is megtalálhatók lesznek a japán vállalat noteszgépei. A megállapodás értelmében a Logicom felelős lesz a logisztikáért, raktárkészletek rendelkezésre állásáért, hitelkeretek intézéséért, irányított marketingért és a viszonteladói kör ügyfélkapcsolati tevékenységéért.

"Örülünk az együttműködésnek, a Logicom aktivitása és elkötelezettsége a közös munka iránt elismerésre méltó" -- mondta Patonai Szabolcs, a Toshiba Europe GmbH magyarorzági-notebook értékesítésért felelős vezetője. "A Toshiba termékei lehetővé teszik, hogy jobban kivegyük részünket az IT-iparág talán legdinamikusabban fejlődő szegmenséből, másrészről a Toshiba kétségkívül profitál a Logicom professzionális hozzáállásából, mely a Logicom csoportot Európa és a Közel-kelet egyik vezető disztribútorává tették" -- tette hozzá Ángyán Balázs, a Logicom Magyarország vezetője.

A Toshiba noteszgépeknek így már öt disztribútora van Magyarországon. Elsőként a Technotrade kezdte meg a vállalat notebookjainak hazai forgalmazását még a 90-es években, 2006-ban csatlakozott a Ramiris, majd tavaly a HRP. Az idei évben két újabb disztribútor vette fel kínálatába a Toshiba notebookokat, az Asbis, majd a Logicom.

A HWSW megkeresésére Patonai Szabolcs elmondta, a Toshiba tavaly 32-34 ezer noteszgépet értékesített a hazai piacon, az eladások növekedése követte a piaci átlagot, a cég megőrizte ötödik helyezését a gyártók versenyében. Patonai szerint a magyar eladásokat is érzékenyen érintette, amikor tavaly ősszel, a karácsonyi bevásárlási rohamot megelőzően a cég egyik akkumulátorszállító partnerének, a Matushitának leégett az egyik üzeme, ami bizonyos notebookok esetében készlethiányt okozott.