:

Szerző: Ady Krisztián

2008. április 3. 12:17

Csendes hónap volt a február a mobilszolgáltatók számára

A Nemzeti Hírközlési Hatóság legfrissebb jelentése szerint februárban újabb 66 ezerrel 11 millió 165 ezerre nőtt a három magyarországi mobilszolgáltató összesített ügyfeleinek száma. A hónap végén így 100 főre átlagban 111,1 előfizetés jutott.

[HWSW] A Nemzeti Hírközlési Hatóság legfrissebb jelentése szerint februárban újabb 66 ezerrel 11 millió 165 ezerre nőtt a három magyarországi mobilszolgáltató összesített ügyfeleinek száma. A hónap végén így 100 főre átlagban 111,1 előfizetés jutott.

Az előfizetői szám, azaz a hónap utolsó napján hívás fogadására alkalmas SIM-kártyák összesített, a prepaid kártyákkal némileg torzított száma alapján februárban a Pannon piaci részesedése az előző havi 35,44 százalékról 35,39 százalékra csökkent, a T-Mobile részesedése maradt 43,80 százalékos, a Vodafone részesedése pedig 20,77 százalékról 20,80 százalékra emelkedett.

A forgalmazásban résztvevő, azaz az utolsó három hónapban hívást, vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma február végén 10 millió 141 ezer volt, ami az előző hónaphoz képest több mint 6 ezres növekedést jelent.

NHH

A forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma alapján a Pannon piaci része a januári 33,65 százalékról 33,62 százalékra, a T-Mobile-é 44,93 százalékról 44,83 százalékra csökkent, a Vodafone viszont 21,42 százalékról 21,55 százalékra növelte részesedését. A három mobilszolgáltató ügyfelei 2008 második hónapjában 5 139 számot hordoztak.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 27. 01:22

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.