Szerző: Bányai György

2008. április 03. 15:57:02

Olcsóbbnál olcsóbb Nokia telefonok közelednek

A Nokia a piac belépőszintű modelljei közé visz színt stílusos, új készülékeivel, amelyek között megtalálható a gyártó eddigi legolcsóbb 1,3 megapixeles kamerával rendelkező mobiltelefon is.

[HWSW] A Nokia a piac belépőszintű modelljei közé visz színt stílusos, új készülékeivel, amelyek között megtalálható a gyártó eddigi legolcsóbb 1,3 megapixeles kamerával rendelkező mobiltelefon is.

A Nokia 5000 kártyafüggetlenül, tehát szolgáltatói hűségszerződés vállalása nélkül 90 euróért vásárolható majd meg, ezért az összegért a színes, divatos készülékházban 1,3 megapixeles fényképezőgépet, FM-rádiót és Bluetooth adatkapcsolatot kínál az alap telefonfunkciók mellett. A Nokia 5000 két hüvelykes színes kijelzővel ez év nyarán érkezik.

Új Nokia modellek

A fejlődő országok felé fordul a Nokia a 2680 Slide elcsúsztatható telefonnal, illetve azokhoz, akiknek a piac legolcsóbb modelljei sem elég olcsók. A 75 eurós kártyafüggetlen árért VGA-felbontású kamera, Bluetooth-adóvevő és FM-rádió áll majd a vásárló rendelkezésére. Ennél is olcsóbb lesz a hagyományos, nem elcsúsztatható készülékházzal rendelkező 1680 classic, mely 50 euróért 128x160 képpontos kijelzőt, beépített email-klienst és Java-alkalmazások futtatásának lehetőségét kínálja.

Új Nokia modellek

A Nokia belépőszintű telefonjai a Prism sorozatot is érintik a 7070 Prism modellel, amely szétnyitható, ám a piacon lévő Prism modellek külső megjelenésével teljes harmóniában álló külsőben kihangosítót és a hangrögzítés lehetőségét kínálja az alap GSM-funkciók mellett. E készülék az év harmadik negyedévében érkezik a piacra 50 eurós áron.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 27. 22:54

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.