Szerző: Ady Krisztián

2007. november 7. 10:21

Szeptemberben is dinamikusan nőtt a hazai mobilpenetráció

Szeptemberben további 112 ezerrel nőtt a három hazai mobiltelefonszolgáltató ügyfeleinek száma, így hazánkban száz lakosra 104,4 előfizetés jutott a hónap végén, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) legfrissebb gyorsjelentésében. A hónap utolsó napján hívás fogadására alkalmas SIM-kártyák száma alapján szeptemberben a Pannon és a T-Mobile vesztett egyetlen századnyi részesedést.

[HWSW] Szeptemberben további 112 ezerrel nőtt a három hazai mobiltelefonszolgáltató ügyfeleinek száma, így hazánkban száz lakosra 104,4 előfizetés jutott a hónap végén, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) legfrissebb gyorsjelentésében. A hónap utolsó napján hívás fogadására alkalmas SIM-kártyák száma alapján szeptemberben a Pannon és a T-Mobile vesztett egyetlen századnyi részesedést.

A forgalmazásban résztvevő, azaz az utolsó három hónapban hívást vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma szeptember végén 9 millió 655 ezer volt, ami 79 ezres növekedést jelent. A forgalmazásban résztvevő kártyák száma alapján a Pannon piaci részesedése az augusztusi 33,56 százalékról 33,35 százalékra csökkent, míg a Vodafone piaci részesedése 21,54 százalékról 21,61 százalékra, a T-Mobile részesedése pedig 44,90 százalékról 45,04 százalékra nőtt.

A három mobilszolgáltató ügyfelei szeptemberben 4 855 számot hordoztak át másik szolgáltatóhoz, ezt a lehetőséget 2004 májusa óta lehet igénybe venni, azóta 180268 mobilszámot vitt át másik mobilszolgáltatóhoz tulajdonosa.

A szolgáltatók teljesítménye változó: a Pannon folyamatosan tartja előfizetői számának 40 ezer körüli növekedését, míg a T-Mobile augusztusban és szeptemberben igazán nagyot robbantott, 50-50 ezerrel növelte ezt a mutatót, a korábbi hónapok gyengébb, 10-20 ezer közötti számaival ellentétben. A Vodafone áprilisi és májusi negatív előjelű értékeitől búcsúzott egyelőre, augusztustól hazánk harmadik mobilszolgáltatója is növekedési pályán van, szeptemberben körülbelül 25 ezerrel nőtt az előfizetések száma.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról