Szerző: Ady Krisztián

2007. október 11. 16:19

Megújul a Vodafone: szervezeti változások, átdizájnolt üzletek és honlap

Az alapos szervezeti átalakuláson, dr. Beck György vezérigazgató szavaival élve az 1999 óta első jelentősebb átszervezésen áteső Vodafone Magyarország új díjcsomagokat és egyéb újdonságokat jelentett be mai sajtótájékoztatóján. A két új, komplett szolgáltatáskínálatot nyújtó üzleti csomag mellett bemutatkozott a Vodafone Kenguru, melynek előnyeit elsősorban családok használhatják majd ki.

[HWSW] Az alapos szervezeti átalakuláson, dr. Beck György vezérigazgató szavaival élve az 1999 óta első jelentősebb átszervezésen áteső Vodafone Magyarország új díjcsomagokat és egyéb újdonságokat jelentett be mai sajtótájékoztatóján. A két új, komplett szolgáltatáskínálatot nyújtó üzleti csomag mellett bemutatkozott a Vodafone Kenguru, melynek előnyeit elsősorban családok használhatják majd ki.

Megújuló Vodafone

Ahogyan a Vodafone Magyarország szervezeti struktúrája, úgy a jelenleg 221 márkaüzlet megjelenése és kínálata is átdizájnolás alatt áll. A szervezeti átalakítás az ügyfélközpontúság elve mentén haladt, ami egy lapra tartozik, azzal ezentúl egy csapat foglalkozik majd, a jövőben külön-külön csoporthoz tartoznak majd a lakossági, illetve üzleti ügyfelek. Míg eddig külön csoport foglalkozott egy ügyfél panaszaival és számlázásával -- melyek között nem mindig volt zökkenőmentes kommunikáció --, ezentúl az adott előfizető összes ügyével, A-tól Z-ig egyetlen csoport dolgozik majd. A hét csoport, szervezet vezetői vezérigazgató-helyettesi posztot töltenek majd be.

A Vodafone kommunikációja is változni fog, új ügynökségekkel dolgozik együtt hazánk harmadik mobilszolgáltatója, melynek eredményét a hétfőtől induló új kampányokon érezhetjük majd. A vállalat weboldala is hétfőtől alakul át, a mai igényekhez sokkal jobban illeszkedő, átláthatóbb, lényegesen modernebb felületen interaktív mobilkereső is helyet kap majd, mely segít kiválasztani a számunkra legoptimálisabb készüléket a folyamatosan duzzadó, egyre átláthatatlanabb kínálatból. A kereső leginkább a Sony Ericsson weboldalán található mobilböngészőhöz hasonlít.

A Vodafone új díjcsomagokkal is jelentkezik, a vállalati ügyfelek minden lényeges szolgáltatást egyben kínáló Presztízs csomagokból is választhatnak, melyek minden lényeges szolgáltatást magukban foglalnak. A 300 és 1000 percnyi lebeszélhető percet, vállalati mobilok közötti ingyenes hívásokat, korlátlan (!) mobilinternetet, másodperc alapú számlázást tartalmazó csomagok lényegesen olcsóbbak lesznek, mintha ezeket a szolgáltatásokat külön-külön igényelné meg az ügyfél. A mobilokhoz is kedvezményesen lehet majd hozzájutni, bruttó 30 ezer forintért, Nokia N95, Sony Ericsson P1, BlackBerry 8310 okostelefonok közül is lehet választani.

Vodafone Kenguru

A családosoknak szól a már elérhető Vodafone Kenguru szolgáltatás, mely könnyebb feltölthetőséget biztosít a prepaid, feltöltőkártyás csomagjaink számára. Egy előfizetéses ügyfél legfeljebb három, általa megadott feltöltőkártyás számra havonta fix összegű egyenleget utalhat át, és ez az összeg a havi előfizetéses ügyfél számláján fog megjelenni. Így egyrészt kontrollálható az egyenleg, másrészt az utaló fél biztos lehet benne, hogy az adott kártyás telefonszám feltöltése rendszeresen, automatikusan minden hónapban megtörténik szolgáltatás megrendelését követően.

A Kenguru szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek havonta 1800, 2400, 4200, 6 ezer és 12 ezer forint értékben utalhatnak egyenleget feltöltőkártyás telefonokra. A 2400 forintos, vagy ennél magasabb összegű utalásokért bónusz forintok járnak. A Kenguru csoportos opcióval is kiegészíthető (495 forint), ekkor a szolgáltatásba bevont VitaMAX számok bármikor 9 forintos percdíjért hívhatók.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról