Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Helymeghatározással bővülhetnek az Intel integrált lapkái

Bányai György, 2007. augusztus 01. 14:51
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

A műholdas helymeghatározáshoz szükséges GPS-vevő technológiában élenjáró SiRF Technology Holdings fejlesztési együttműködést írt alá az Intellel. A együttműködés során a SiRF átadja technológiáinak egy részét, illetve segítséget nyújt az Intelnek a jövőbeni fejlesztések során.

[HWSW] A műholdas helymeghatározáshoz szükséges GPS-vevő technológiában élenjáró SiRF Technology Holdings fejlesztési együttműködést írt alá az Intellel. A együttműködés során a SiRF átadja technológiáinak egy részét, illetve segítséget nyújt az Intelnek a jövőbeni fejlesztések során.

A SiRF célja, hogy világszerte nagyobb jelenlétre tehessen szert a mobil eszközök piacán, amire az Intellel minden esélye megvan. A licencelt technológiák az Intel következő generációs mobilplatformjaiba kerülhetnek beépítésre. "Az együttműködés a vezeték-nélküli technológiák és a helymeghatározó alkalmazások között szerves része a noteszgépeinkkel, és mobil internetes eszközeinkkel kapcsolatos terveinknek" -- ecsetelte Raviv Melamed, az Intel mobil vezeték-nélküli csoport vezetője, majd hozzátette, hogy az együttműködés a SiRF-fel olyan integrált lapkák létrehozását teszi majd lehetővé, amelyekben a SiRF helymeghatározó technológia egy egységben lesz megtalálható az Intel WiMAX és WiFi vezetéknélküli vezérlőivel. amelynek előnyeit a felhasználók világszerte érezhetik majd.


Az Intel lapkakészletek beépített tartozéka lehet a helymeghatározó SiRF modul (képünk illusztráció)

Az 1995-ben alapított, kaliforniai székhelyű SiRF Technology Holdings képviseletében Kanwar Chadha, a SiRF alapítója és a marketingosztály vezetője is alátámasztotta Raviv Melamed szavait, kihangsúlyozva, hogy a SiRF ezzel erősítheti jelenlétét a világpiacon. A kooperáció nem csak a fejlesztéseket érinti a két cég között, hanem a marketingtevékenységet is.