Szerző: Bodnár Ádám

2007. július 24. 10:53

Csökkenő bevétellel és nyereséggel fizet a megszerzett előfizetőkért a Pannon

Csökkent a Pannon bevétele és nyeresége a második negyedévben, mivel a vállalat folyamatosan különféle kedvezményeket nyújtott az előfizetőinek annak érdekében, hogy növelje létszámukat.

[HWSW] Csökkent a Pannon bevétele és nyeresége a második negyedévben, mivel a vállalat folyamatosan különféle kedvezményeket nyújtott az előfizetőinek annak érdekében, hogy növelje létszámukat.

A második legnagyobb -- vagy második legkisebb, nézőpont kérdése -- hazai mobilszolgáltató a második negyedévet 47,21 milliárd forintos bevétellel zárta, miközben adózás, értékcsökkenés és kamatfizetés előtti eredménye (EBIDTA) 18,49 milliárd forintot tett ki. Egy évvel korábban a válllalat 48,44 milliárd forintos forgalomról és 19,23 milliárdos EBITDA-ról számolt be. Az ügyfelek létszáma 2006 második negyedévéhez képest ugyan 250 ezerrel emelkedett, az egy előfizetőre jutó bevétel azonban a kedvezmények miatt 5059 forintról 4586 forintra csökkent.

"Ebben a negyedévben is tovább emelkedett a mobilpiaci penetráció, vagyis az eleve roppant éles verseny minden nap egyre élesebb" -- mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója. 'Társaságunk erejéről és valós ügyféligényeket kielégítő, előremutató megközelítéséről tanúskodik a tény, hogy a negyedév végére az aktív kártyák terén még növelni is tudtuk piaci részesedésünket, amely így elérte a 33,8 százalékot." A vállalat ügyfeleinek 39 százaléka számlás előfizető, ami egyedülállóan magas arány a hazai mobilszolgáltatók között.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról