Szerző: Ady Krisztián

2007. június 12. 11:45

A Time Warner és a Disney segítségével tesztelik a YouTube tartalomszűrését

[News.com] Egy hónapon belül megkezdődhet a népszerű videomegosztó szolgáltatást, a YouTube-ot védő tartalomszűrő szolgáltatás tesztje. A Google ezt az új rendszert, a szerzői joggal védett anyagok szűrését eredetileg tavaly ősszel szerette volna bevezetni, azonban máig nem valósult meg belőle semmi.

[News.com] Egy hónapon belül megkezdődhet a népszerű videomegosztó szolgáltatást, a YouTube-ot védő tartalomszűrő szolgáltatás tesztje. A Google ezt az új rendszert, a szerzői joggal védett anyagok szűrését eredetileg tavaly ősszel szerette volna bevezetni, azonban máig nem valósult meg belőle semmi.

A YouTube videoazonosító rendszerét két hatalmas kiadó, a Time Warner és a Disney segítségével tesztelik majd, a Google vezetői szerint egy hónapon belül. A szolgáltatás bevezetése elejét veheti majd az olyan pereknek, mint amilyet például a Viacom indított a tulajdonos Google ellen, azzal vádolva a keresőóriást, hogy szándékosan nem szűri a YouTube-ra felkerülő anyagokat, és az illegális népszerűségből húz hasznot. Előfordult, hogy egy népszerű sorozat következő epizódja korábban jelent meg a videomegosztó közösségi oldalon, mint hogy lement volna adásba.

A Google 1,65 milliárd dollárt fizetett a YouTube-ért, amit részvények átadásával bonyolított le. A YouTube felvásárlása ellen szóló legfontosabb érvet az képezte, hogy az oldalon fellelhető töménytelen mennyiségű videóból jelentős hányadot képeznek az engedély nélkül feltöltött jogvédett tartalmak. A YouTube iránt a Google mellett érdeklődött a Microsoft, a Yahoo! valamint a MySpace közösségi hálózatot nemrég felvásárolt News Corporation is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról