Szerző: Bodnár Ádám

2007. március 8. 11:55

A Sun budapesti irodája vezeti a cég új regionális kezdeményezését

Márciustól a Sun Microsystems budapesti irodája fogja össze a vállalat új, kelet-európai regionális kezdeményezését, melynek célja az, hogy a Sun teljes portfoliójának és az ügyfelek tapasztalatainak ismeretében, az ügyfelek elvárásait és visszajelzéseit szem előtt tartva, komplex, az adott vállalati környezetre a legjobb megoldást dolgozza ki. A későbbiekben a hazai Sun több egyéb regionális kezdeményezés és tevékenység központja is lehet.

[HWSW] Márciustól a Sun Microsystems budapesti irodája fogja össze a vállalat új, kelet-európai regionális kezdeményezését, melynek célja az, hogy a Sun teljes portfoliójának és az ügyfelek tapasztalatainak ismeretében, az ügyfelek elvárásait és visszajelzéseit szem előtt tartva, komplex, az adott vállalati környezetre a legjobb megoldást dolgozza ki. A későbbiekben a hazai Sun több egyéb regionális kezdeményezés és tevékenység központja is lehet.

A kezdeményezés egyik fő célja az, hogy az iparági sajátosságokat és az ügyféligényeket megismerve, megoldásokra és termékekre vonatkozó konkrét ajánlásokat lehessen megfogalmazni a Sun kelet-európai régiójának bármely ügyfele számára. A másik kiemelt célkitűzés az, hogy régiószinten lehessen koordinálni a különböző egyetemi programokban történő Sun-os részvételt, valamint minél hatékonyabban lehessen támogatni a Sun-technológiákkal kapcsolatos tudásmegosztást és közösségépítést.

"Az elmúlt időszakban a Sun hazai vállalata kimagasló eredményeket mutatott fel a vállalaton belül az innovatív üzleti megoldások és modellek, valamint a komplex projektek terén. Többek között ennek is köszönhető az, hogy a budapesti iroda kapta meg a kezdeményezés koordinációjával kapcsolatos feladatokat" -- mondta Hegedüs Gábor, a Sun hazai leányvállalatának vezetője.

A kezdeményezés megvalósítására új szervezeti egység is alakult a cégen belül, melyben dolgozó munkatársak tervezett létszáma a jövőben akár a 100 főt is elérheti. A munkatársak jelentős hányadát magyar, valamint lengyel szakemberek adják. A szervezeti egység vezetője Hernádi József, aki korábban a cég szolgáltatási üzletágát (Customer Solutions) vezette.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról