Szerző: Ady Krisztián

2007. február 14. 15:25

Megújul a T-Mobile arculata és szlogenje

Február 15-től új szlogennel, fokozatosan megújuló hirdetésekkel, kiadványokkal és részben változó vizuális azonosítókkal erősíti a T-Mobile a szolgáltató és több mint 4,4 millió ügyfelének kapcsolatát. A 11 országban jelenlévő T-Mobile csoport döntésével összhangban a márka 2004-es magyarországi bevezetése óta ez az első, a felhasználók igényeihez és a kommunikáció újdonságaihoz egyaránt igazodó átfogó változás.

[HWSW] Február 15-től új szlogennel, fokozatosan megújuló hirdetésekkel, kiadványokkal és részben változó vizuális azonosítókkal erősíti a T-Mobile a szolgáltató és több mint 4,4 millió ügyfelének kapcsolatát. A 11 országban jelenlévő T-Mobile csoport döntésével összhangban a márka 2004-es magyarországi bevezetése óta ez az első, a felhasználók igényeihez és a kommunikáció újdonságaihoz egyaránt igazodó átfogó változás.

A mobiltelefon napjainkban a kapcsolattartás egyik legmeghatározóbb eleme, mobilunkkal szóban, képben és az interneten keresztül, bárhol és bármikor kapcsolatot teremthetünk másokkal. A mobilkommunikáció töretlen fejlődésének köszönhetően jelentős változások előtt állunk, a hang után a multimédia és az adatátvitel egyaránt személyessé válik. Ezt a személyes kommunikációt, a mobiltelefon életünkben játszott meghatározó szerepét fejezné ki a T-Mobile holnaptól bevezetésre kerülő új "mindig veled" szlogenje is.

A T-Mobile arculati megújulásának részeként a "mindig veled" szlogen bevezetésén túl a márka vizuálisan is változik. A hirdetésekben, kiadványokban a hétköznapi embereket és hétköznapok pillanatait idéző képeken túl az azonosítást egy úgynevezett magenta sarok segíti majd. A külső szemlélő számára további kézzelfogható változást jelent, hogy ezentúl a logó és a szlogen a könnyebb észlelhetőség érdekében a nyomtatott anyagok felső részén jelenik majd meg.

"A márkát közvetítő azonosítók középpontjába a termék és a szolgáltatások helyett maga az előfizető kerül" -- hangsúlyozta Winkler János, a T-Mobile vezetője. "Megújulásunkkal még erőteljesebben fejezzük ki azt, ami cselekvéseinket meghatározza. Ügyfeleink a legfontosabbak, termékeinkkel és szolgáltatásainkkal megbízhatóan őket szolgálva életüket könnyebbé, egyszerűbbé és érdekesebbé tesszük" -- tette hozzá.

A T-Mobile Magyarország -- egykori Westel -- 2004. május 3-án vette fel jelenlegi nevét, arculatát és szlogenjét, ezt az átalakulási folyamatot június 5-én zárták le a hagyományos Kapcsolat koncerttel, Sting főszereplésével. A márkaváltás költségeit akkor az anyacég, a Deutsche Telekom állta.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról