Szerző: Bodnár Ádám

2006. december 14. 12:08

Miuccia Prada tervezi az LG divattelefonját

Az LG az olasz Prada divatházzal szövetkezett egy teljesen új divattelefon megalkotására. A formatervet Miuccia Prada irányításával a divatház tervezői dolgozzák ki, míg az LG a csúcstechnikáról gondoskodik. A készülék kezelőfelületét, menüit, a háttereket és hangokat szintén a Prada tervezői készítik el.

[HWSW] Az LG az olasz Prada divatházzal szövetkezett egy teljesen új divattelefon megalkotására. A formatervet Miuccia Prada irányításával a divatház tervezői dolgozzák ki, míg az LG a csúcstechnikáról gondoskodik. A készülék kezelőfelületét, menüit, a háttereket és hangokat szintén a Prada tervezői készítik el.

"Olyan exkluzív telefonokat szeretnénk létrehozni, amelyekkel a vásárlók kifejezhetik személyiségüket. Érzéseim szerint a Pradával valóra válthatjuk elképzeléseinket" -- mondta Mun-Hwa Park, az LG mobilkommunikációs részlegének elnöke. "Miuccia és jómagam az LG-vel együttműködve egy egyedi stílusú, rendkívül jellegzetes készüléket alkottunk külső és belső értékeit tekintve egyaránt. Akárcsak az LG, mi is híresek vagyunk arról, hogy ügyelünk a részletekre és nem vagyunk hajlandóak kompromisszumokra, ha termékeink minőségéről van szó. Az új mobiltelefon is ebben a szellemben készült" -- tette hozzá Patrizio Bertelli, a Prada vezérigazgatója.

Az LG és a Prada együttműködésében készülő mobiltelefonról egyelőre nem áll rendelkezésre technikai információ, a szűkszavú közleményből csupán annyi derül ki, hogy a készülék érintőgombokkal rendelkezik. A termék 2007 elején debütálhat Európában (elsőként Olaszországban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Németországban), ezután jelenik meg az ázsiai piacon ( többek között Hong Kongban, Tajvanon és Szingapúrban), a koreai változat pedig 2007 második negyedévében kerül piacra.

A mobiltelefon-piacon elképesztő a verseny és az árprés, ezért a gyártóknak szükségük van a nagyobb hasznot hozó exkluzív modellekre. Az utóbbi időben általánossá vált, hogy a cégek neves divattervezők és divatházak segítségét kérik egy-egy készülék megalkotásához. Roberto Cavalli már korábban is tervezett az LG számára mobiltelefonokat, Donatella Versace a Nokia 7270-et öltöztette egyedi ruhába, a Dolce & Gabbana pedig a népszerű Motorola RAZR V3-ból alkotott különleges divattelefont.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról