Szerző: Bodnár Ádám

2006. október 18. 15:16

Nem húzta sokáig az Albacomp marketing-igazgatója

Idei második kereskedelmi és marketing-igazgatóját fogyasztja az Albacomp: október 15-től Civin Péter tölti be a pozíciót a fehérvári vállalatnál, miután Papp István elhagyta a céget.

[HWSW] Idei második kereskedelmi és marketing-igazgatóját fogyasztja az Albacomp: október 15-től Civin Péter tölti be a pozíciót a fehérvári vállalatnál, miután Papp István elhagyta a céget.

Az Albacomp közleménye szerint Civin felel majd a kereskedelmi üzletágak, a vállalat PR- és marketing-tevékenysége, valamint a pályázatírással kapcsolatos teendők irányításáért. A 31 éves közgazdász szakember az elmúlt hat hónapban a Lebegő Networknél dolgozott projektvezetőként, ezt megelőzően a T-Online Magyarország vállalati marketing osztályvezetői pozícióját töltötte be. Civin az internetszolgáltatónál töltött több mint 5 éves időszak előtt az Ericssonnál és a Kraft Foods Magyarországnál dolgozott különböző pozíciókban marketing területen.

Az Albacomp korábbi kereskedelmi és marketing-igazgatója, Papp István idén februárban lépett "hivatalba", a 38 éves szakember előtte a Microsoft Magyarország szervertermékekkel és biztonsági megoldásokkal foglalkozó termékmenedzsere volt. A két cég gyakorlatilag marketing-igazgatót cserélt, ugyanis Papp elődje, Deme Csaba éppen a Microsofthoz igazolt át 2005 őszén és vette át a redmondi cég magyarországi leányvállalatánál a marketing irányítását.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról