:

Szerző: Bodnár Ádám

2006. október 12. 14:52

Kelendőek a Sony Ericsson csúcskategóriás mobiljai

Rekorderedménnyel ünnepelte ötödik születésnapját a Sony Ericsson. A 2001 október 1-én életre hívott vállalat tegnap tette Közzé harmadik negyedéves eredményeit, a japán-svéd mobiltelefongyártó közel megduplázta készülék-eladásait, nettó nyeresége pedig majdnem háromszorosára növekedett. A vállalat a negyedév során 2,91 milliárd eurós bevételt és 298 millió eurós nettó nyereséget könyvelhetett el, egy évvel korábban 2,06 milliárdos forgalmat és 104 milliós nyereséget mutatott a mérleg.

[HWSW] Rekorderedménnyel ünnepelte ötödik születésnapját a Sony Ericsson. A 2001 október 1-én életre hívott vállalat tegnap tette Közzé harmadik negyedéves eredményeit, a japán-svéd mobiltelefongyártó közel megduplázta készülék-eladásait, nettó nyeresége pedig majdnem háromszorosára növekedett. A vállalat a negyedév során 2,91 milliárd eurós bevételt és 298 millió eurós nettó nyereséget könyvelhetett el, egy évvel korábban 2,06 milliárdos forgalmat és 104 milliós nyereséget mutatott a mérleg.

A Sony Ericsson a harmadik negyedév során 19,8 millió mobiltelefont adott el, ami 42 százalékos növekedést jelent 2005 azonos időszakával összevetve. A vállalat tájékoztatása szerint különösen sikeres volt a piacon a csúcskategóriás K800 és W810, a középkategóriás K610, valamint az olcsóbb W300 és K310. A Sony Ericsson saját számításai szerint 1 százalékponttal 8 százalékra növelte piaci részesedését. A vállalat úgy véli, 2006-ban világszerte 950 millió mobiltelefonra lesz kereslet.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 26. 22:11

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.