Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

A túl lassú internetes alkalmazások ügyfelek vagy dolgozók elvesztéséhez is vezethetnek

Bodnár Ádám, 2006. szeptember 04. 12:45
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Egy, a Symantec által készített felmérés szerint az informatikai szervezetek idejük közel negyedét (24 százalékát) az alkalmazások lassulása által okozott problémák megoldásával töltik. Összetett üzleti alkalmazási környezetben a késedelmet azok a változások és frissítések okozzák, amelyek azért történnek, hogy lépést tartsanak a felhasználói igényekkel, ugyanakkor a felhasználók mintegy 71 százaléka panaszkodik alkalmanként a teljesítmény miatt.

hirdetés
[HWSW] Egy, a Symantec által készített felmérés szerint az informatikai szervezetek idejük közel negyedét (24 százalékát) az alkalmazások lassulása által okozott problémák megoldásával töltik. Összetett üzleti alkalmazási környezetben a késedelmet azok a változások és frissítések okozzák, amelyek azért történnek, hogy lépést tartsanak a felhasználói igényekkel, ugyanakkor a felhasználók mintegy 71 százaléka panaszkodik alkalmanként a teljesítmény miatt.

A tanulmányból kiderül, hogy az alkalmazások hozzáférhetősége és teljesítménye szoros kapcsolatban áll a dolgozók és ügyfelek elégedettségével. Az IT-menedzserek 76 százaléka szerint az ismétlődő késések hatással vannak az ügyfelek vállalat iránti hűségére, illetve az alkalmazottak hangulatára is. A felmérésben szereplő felhasználók 86 százaléka állítja, hogy a lassulások negatívan hatnak a hangulatukra, 93 százalékuk pedig azt is jelezte, hogy a teljesítmény-problémák az ő hatékonyságukra is hatással vannak.

A felmérés megállapítja, hogy a vállalati felhasználók mintegy 30 órát töltenek hetente az internet használatával. A megkérdezettek 93 százaléka vásárol az interneten keresztül, közülük mintegy 86 százalék jelezte, a vásárlással, utazással és banki ügyletekkel kapcsolatos ügyintézés közben tapasztalt késedelem befolyással van a szolgáltatóba vetett bizalmukra. Háromnegyedük kis vagy jelentős mértékű bizalomcsökkenést jelzett, 9 százalékuk pedig teljes mértékben bizalmatlanná válik a hosszú késedelmek miatt. A válaszadók 18 százaléka úgy nyilatkozott, hogy a lassuló online szolgáltatások miatt áttérnének a konkurencia szolgáltatásaira vagy felhagynának a tranzakciókkal.

"Az alkalmazások teljesítményében bekövetkező késések nem csupán a bevételeket tekintve válnak költségessé, hanem az olyan, üzleti szempontból értéket képviselő dolgok esetében is, mint az ügyfelek elégedettsége és márkahűsége" -- mondta Konkoly Thege Szabolcs, a Symantec területi igazgatója. "A fogyasztók elvárják, hogy az üzleti alkalmazások egyenletes, folyamatos teljesítményt nyújtsanak. Ezek a megállapítások rávilágítanak, hogy proaktív, végponttól végpontig terjedő teljesítmény-menedzsment megoldásokra van szükség, ilyen például az i3, amely pontosan meghatározza az információ-forgalomban történő fennakadásokat, javítja az alkalmazások teljesítményét, valamint növeli az üzleti hatékonyságot."