Szerző: Ady Krisztián

2006. augusztus 21. 12:00

Sikeres a SanDisk iTunes-ellenes kampánya

[Clubic.com] Bár az NPD Group legfrissebb adatai szerint egyelőre senki sem veszélyeztetheti az Apple uralmát, a SanDisknek sikerült az, ami a Creative-nek hosszú harcot követően sem. Az iPod-ellenes reklámok, az internetes viral-marketing igen hasznosnak bizonyult, ugyanis a piacvezető mögé, a második helyre jöttek fel a SanDisk Sansa lejátszói, melyeknek sikerült 9,7 százalékot szakítani maguknak a tengerentúli lejátszópiacból.

[Clubic.com] Bár az NPD Group legfrissebb adatai szerint egyelőre senki sem veszélyeztetheti az Apple uralmát, a SanDisknek sikerült az, ami a Creative-nek hosszú harcot követően sem. Az iPod-ellenes reklámok, az internetes viral-marketing igen hasznosnak bizonyult, ugyanis a piacvezető mögé, a második helyre jöttek fel a SanDisk Sansa lejátszói, melyeknek sikerült 9,7 százalékot szakítani maguknak a tengerentúli lejátszópiacból.

Egyharmad árcsökkentés

A Wall Street Journal szerint nincs megállás, a Sansa termékvonal hamarosan újabb, ezúttal 8 gigabájtos flashmemóriás modellel bővül majd, mely 250 dolláros áron kerül a boltokba, azaz annyiba fog kerülni, mint a nagy rivális feleekkora, 4 gigabájtnyi memóriával ellátott iPod nanója. Az új modell megjelenésével együtt a korábbi lejátszók ára tovább csökken majd, igen agresszív, 30 százalékos mértékben.

Az Egyesült Államokban továbbra is az iPodok uralják a lejátszók piacát, az NPD Group legfrissebb adatai szerint 75,6 százalékos részesedéssel rendelkeznek az Apple készülékei. A SanDisk 9,7 százalékkal a második, jócskán megelőzve a korábban grandiózus terveket szövögető, 4,3 százalékot elérő Creative-ot. A negyedik helyen a Samsung áll 2,5 százalékkal, ötödik pedig a Sony lett 1,9 százalékkal.

A SanDisk-nek azonban nem csak az iPodokkal, hanem a hamarosan érkező Microsoft Zune lejátszóval, illetve az egyre okosabb, zenelejátszásra is tökéletesen alkalmas mobiltelefonokkal is fel kell majd venni a harcot. A SanDisk elsősorban a fiatalokat célzó, igen hangsúlyos kommunikációra helyezi a hangsúlyt, ezt jelképezte az iDon't.com iPod-ellenes weboldala is, melyen komoly vérengzést végzett a fehér fülhallgatóval rendelkező bárányok között Lil' Monsta, a vállalat vadonatúj lejátszóját képviselő szörnyeteg. A weboldal időközben megszűnt, a SanDisk a Sansa lejátszóira irányította át a webcímet.

Sandisk Sansa e200

Sansa

Az iPodok ellen harcba indított SanDisk Sansa audiolejátszókat a beépített memória kapacitásától függően 179,99, 229,99 és 279,99 dolláros ajánlott áron lehet jelenleg megvásárolni, melyben a lejátszó, füles és nyakpánt mellett egy hordtáska is benne foglaltatik.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról