Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

A Walkmaneknek köszönheti jó negyedéves eredményeit a Sony Ericsson

Bodnár Ádám, 2006. július 13. 09:40
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Több mint kétszeresére növelte második negyedéves nyereségét a Sony Ericsson, a mobiltelefon-gyártó vállalat saját becslései szerint piaci részesedése is növekedett. A Sony Ericssonnál úgy vélik, a mobiltelefon-piaci robbanás továbbra is tart, az idén már 950 millió készülék találhat világszerte gazdára, szemben a korábbi 900 milliós előrejelzéssel.

[HWSW] Több mint kétszeresére növelte második negyedéves nyereségét a Sony Ericsson, a mobiltelefon-gyártó vállalat saját becslései szerint piaci részesedése is növekedett. A Sony Ericssonnál úgy vélik, a mobiltelefon-piaci robbanás továbbra is tart, az idén már 950 millió készülék találhat világszerte gazdára, szemben a korábbi 900 milliós előrejelzéssel.

A második negyedévben a Sony Ericsson 15,7 millió mobiltelefont adott el, ez a tavalyi második negyedéves adatnál 33 százalékkal több. Az árbevétel 41 százalékkal 2,27 milliárd euróra növekedett, az adózás előtti nyereség 143 százalékkal 211 millió euróra emelkedett, a nettó profit pedig több mint duplájára nőve 143 millió eurót tett ki.


Sony Ericsson W810i

A Sony Ericsson sikerét elsősorban az új Walkman készülékek alapozták meg, elsősorban a W810i, de kelendő volt a W300, W700 és a csak Japánban árult W42S modell is. A vállalat a második negyedév során két új Walkmannel bővítette választékát, a 3G-s W850-nel és a beépített lépésszámlálót tartalmazó W710-zel, amelyet kifejezetten a sportos életmódot folytatóknak kínálnak. Szintén a második negyedévben debütált a Sony Ericsson első Cyber-shot kameratelefonja, a 3,2 megapixeles optikával felszerelt K800.