Szerző: Bodnár Ádám

2006. június 29. 13:06

A VirusBuster továbbra is szívügyének tekinti az Antigent

A VirusBuster a Microsoft minősített partnereként továbbra is központi szerepet kíván betölteni a július 1-től már a Microsoft márkaneve alatt megjelenő Antigen vállalati biztonsági megoldások értékesítésében, bevezetésében és terméktámogatásában.

[HWSW] A VirusBuster a Microsoft minősített partnereként továbbra is központi szerepet kíván betölteni a július 1-től már a Microsoft márkaneve alatt megjelenő Antigen vállalati biztonsági megoldások értékesítésében, bevezetésében és terméktámogatásában.

A VirusBuster 2000-től töltötte be a Sybari kizárólagos közép-kelet-európai forgalmazói státuszát, majd a két vállalat együttműködése két évvel később tovább bővült, amikor a Sybari 2003 augusztusában integrálta Antigen termékeibe a VirusBuster víruskereső motorját. A Sybarit végül 2005 februárjában vásárolta fel a Microsoft, amely nemrégiben kiadta az Antigen szoftverek legújabb változatát.

Az Antigen család öt új, 9-es verziószámot viselő taggal (Antigen for Exchange, Antigen for SMTP Gateways, Antigen Spam Manager, Antigen Enterprise Manager, Antigen Management Pack for Microsoft Operations Manager 2005) bővült, illetve elérhetővé vált egy Antigen Messaging Security Suite nevű csomag, amely az Exchange és az SMPT-szerver védelmére szolgáló megoldás mellett a Spam Managert is tartalmazza. Az új Antigen termékek júliustól lesznek elérhetők a Microsoft kínálatában.

"Büszkék vagyunk a Sybarival folytatott együttműködésre, hiszen kizárólagos forgalmazóként olyan egyedülálló, többszintű védelemmel ellátott megoldást vezethettünk be a hazai és közép-kelet-európai piacra" -- mondta Bozsó Julianna, a VirusBuster ügyvezető igazgatója. "Alapvető törekvésünk, hogy az elmúlt évek során megszerzett szakmai tapasztalatunk és piaci ismeretünk révén továbbra is vezető szerepet töltsünk be az Antigen termékek értékesítésében és támogatásában."

A VirusBuster három területen, a bevezetés, a támogatás és az oktatás terén igyekszik közreműködni a Microsoft Antigen magyarországi sikerében. A magyar cég értékesítési stratégiájának középpontjában elsősorban a kis és középvállalati ügyfelek állnak, míg a nagyvállalati és közbeszerzési szegmensekben a több éves tapasztalatára építve kíván segítséget nyújtani a Microsoft Magyarországnak és partnereinek.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról