Szerző: Bodnár Ádám

2006. június 08. 10:07:03

A cégek beépíthetik termékeikbe az AVG víruskereső motorját

Az AVG Antivirus termékcsaládot jegyző Grisoft meghirdette technológiai partnerprogramját, amelynek keretében elérhetővé teszi az AVG Antivirus keresőmotorját meglévő és új technológiai partnerei számára, hogy azok a saját termékeikbe integrálhassák.

Az AVG Antivirus termékcsaládot jegyző Grisoft meghirdette technológiai partnerprogramját, amelynek keretében elérhetővé teszi az AVG Antivirus keresőmotorját meglévő és új technológiai partnerei számára, hogy azok a saját termékeikbe integrálhassák.

A Grisoft kétféle lehetőséget kínál partnerei számára az AVG Antivírus keresőmotorjának könnyű alkalmazása érdekében: fejlesztői csomag (SDK) vagy alkalmazás-programozási felület (API) segítségével kínál vírusellenőrzési lehetőséget és tűzfal-integrációt. A fejlesztőcégek számára információs és programozási segédeszközök is a rendelkezésre állnak.

A technológiai programhoz elsőként csatlakozott a GFI Software, amely a GFI MailSecurity termékébe integrálta az AVG Antivírus keresőmotorját. A GFI termékeit több mint 15 ezer ügyfél használja, köztük a NASA, az USA Haditengerészete (USN), valamint Légiereje (USAF), az IBM, a Peugeot a Toyota. A termék egyik kulcsszolgáltatásaként ajánlja fel az AVG Antivírus védelmét a levelező kiszolgálók védelmére. A MailSecurity 10 jelenleg bétaváltozatban érhető el, a végleges verzió kereskedelmi megjelenése június második felében várható.

"A Grisoft elébe megy a kihívásoknak azzal, hogy AVG keresőmotorját olyan hardver- és szoftvergyártók rendelkezésére bocsátja, mint például a GFI Software, akik az ipar legkiválóbb biztonsági megoldásait szállítják" -- mondta Petr Bílek, a Grisoft termékmenedzsere.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 25. 17:34

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.