Szerző: Bodnár Ádám

2006. május 25. 11:27

Mester Tibor lett az Algotech műszaki igazgatója

Mester Tibor
Mester Tibor
[HWSW] Az Algotech, a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója új pozíciót hozott létre, hogy hatékonyabban szolgálja ki ügyfeleit. A műszaki igazgató, Mester Tibor feladata az implementációs és karbantartási csapat irányítása, illetve a projektek szakmai felügyelete. Mester eddig az Algotech projekt menedzsereként dolgozott.

Külföldi tapasztalattal

Mester Tibor a Budapesti Műszaki Egyetem gépészmérnöki karának informatika-mechatronika szakán végzett, és több publikációja jelent meg a genetikus algoritmusok és fuzzy rendszerek témakörben. A szakember hat évvel ezelőtt contact center szakértői munkakörben kezdett el dolgozni az Algotech jogelődjénél, a Geomantnál: egy-egy projektnél az igényfelméréstől kezdve a fejlesztésen át a tesztelésig és oktatásig minden részfeladat az ő felelősségi körébe tartozott.

A Geomantnál Mester Tibor tizennégy -- főként külföldi -- ügyfélszolgálat megújításában vett részt, köztük a magyar Matáv, a cseh Erste Bank, a szerb Telecom Srbija, a török Turkcell és a brit Barclays Bank contact centerénél. 2005-ben, a HWSW üzletfejlesztési igazgatójaként eltöltött egy év után, a szakember visszatért az akkor már Algotech néven működő cégbe. Az Algotech projekt menedzsereként az ő nevéhez fűződött többek között a Magyar Posta Biztosító, a Vodafone, a Genpact és a Tigáz contact centereinek felállítása.

Mit kell tudni az Algotechről?

Az Algotech a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója, a régióban az Avaya Inc. legnagyobb hivatalos viszonteladója. A vállalat központja Budapesten van, további irodái Varsóban, Prágában, Pozsonyban, Bukarestben és Belgrádban találhatók. Bár az Algotech elsősorban Avaya technológiára épülő contact centereket szállít, az Altitude Software alkalmazásaival más távközlési platformokhoz illeszkedő megoldásokat is kínál.

2000-ben az Avayából kivált mérnökök alapították meg a Geomant Call Center Solutions nevű céget, amely elsősorban call center implementációs mérnöki szolgáltatásokat nyújtott. 2003-tól Avaya termékek viszonteladásába fogott a vállalat, ekkor a viszonteladói és a beszállítói szolgáltatásokat szétválasztották. Az Algotech a magyar Geomant viszonteladói üzletága, a cseh 1Tel, a román Lucas és az új vállalat nevét adó szerb Algotech egyesülésével jött létre, ezzel egyidőben alakult meg az Algotech Lengyelország is.

A több mint 70 főt foglalkoztató Algotech és jogelődjei 2005-ben 5,6 millió eurós árbevételt értek el a régióban. Az Algotech által szállított contact centereket használja többek között a Generali-Providencia, a HVB, a Genpact, a Tigáz, a Dégáz, a Magyar Posta Biztosító, az Invitel, az Enternet, az OBI, a Transcom és a DHL.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról