Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres
Felhőből visszaköltözéstől egészen egy banki malware evolúciójáig. Üzemeltetői és IT-biztonsági meetupokkal érkezünk!

Magyarországon nyitott regionális támogató központot az APC

Bodnár Ádám, 2006. május 23. 10:17
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

Magyarországon nyitotta meg második európai regionális support központját az APC. A budapesti központnak jelenleg négy munkatársa van, akiknek feladata a kelet-közép-európai térség felhasználóinak segítése cseh, szlovák, magyar és angol nyelven.

hirdetés
[HWSW] Magyarországon nyitotta meg második európai regionális support központját az APC. A budapesti központnak jelenleg négy munkatársa van, akiknek feladata a kelet-közép-európai térség felhasználóinak segítése cseh, szlovák, magyar és angol nyelven.

A support központ munkatársai az üzembehelyezéssel, üzemeltetéssel és hibaelhárítással kapcsolatos kérdésekben segítenek az APC termékek használóinak, míg a vásárlást még csak fontolgató érdeklődőknek a megfelelő döntés meghozatalához nyújtanak információt. Az APC csapata a telefonon vagy az interneten keresztül feltett kérdésekre legkésőbb 24 órán belül válaszol és megkezdi a hiba elhárítását.

A térségben rendkívül intenzíven növekedik az APC tevékenysége, ezzel ezzel párhuzamosan pedig megsokszorozódott, évente 25 ezerre nőtt a térségből érkező, támogatást kérő hívások száma. "Regionális támogató tevékenységünk egyetlen központba szervezésével célunk az, hogy tovább növeljük ügyfeleink elégedettségét, és segítsük a vásárlás előtt állókat a megfelelő döntés meghozatalában" -- mondta Bíró Viktor, az APC kelet-közép-európai értékesítésért felelős vezetője.

A kelet-közép-európai technikai support központnak jelenleg négy munkatársa van, akik cseh, szlovák, magyar és angol nyelven fogadnak hívásokat. A támogató központban teszt- és demókörnyezet segítségével szimulálni tudják a felhasználói környezetet, és amennyiben telefonon nem sikerül a felmerült problémát megoldani, az APC szervizcsapata a helyszínen hárítja el a hibát. A magyar csapat hatékonyabb munkáját az ír support központ segíti.

4-4 klassz téma a HWSW júniusi üzemeltetői és IT-biztonsági meetupjain. Nézz meg a programot!