Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Tovább dédelgeti az aranytojást tojó tyúkot a Motorola

Ady Krisztián, 2006. május 25. 14:16
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

[chicagobusiness.com] A Motorola tovább erősíti pozícióját, és eszében sincs levágni az aranytojást tojó pengetelefon tyúkot. A befektetőknek szóló webcast során Ron Garriques, a mobiltelefon divízió feje közölte, hogy további vékony telefonok megjelenése várható a világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártójától 2007-ben.

[chicagobusiness.com] A Motorola tovább erősíti pozícióját, és eszében sincs levágni az aranytojást tojó "pengetelefon" tyúkot. A befektetőknek szóló webcast során Ron Garriques, a mobiltelefon divízió feje közölte, hogy további vékony telefonok megjelenése várható a világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártójától 2007-ben.

Garriques szerint a Motorola mobilos divíziója tovább folytatja menetelését, és a jövőben negyedévről negyedévre növeli piaci részesedését, illetve üzemi nyereségét. A vállalat üzemi nyeresége 11 százalék volt az első negyedévben, hasonlóképpen az előző év harmadik és negyedik negyedévéhez. A Motorola a Nokia mögött 21 százalékos piaci részesedéssel szerepel a mobiltelefon-piac globális résztvevőit tartalmazó palettán. Az amerikai gyártó várakozásai szerint 300-500 millió RAZR (penge) termékvonalba tartozó mobiltelefont értékesít majd a termék teljes életciklusa alatt. A RAZR vonalba tartoznak a vállalat SLVR és PEBL termékei is, előbbi a hagyományos kialakítású, de igen vékony telefonok (L6, L7), míg utóbbi a kavics alakú (U6) telefon típusjelzése.

Az új, 2007-ben debütáló termékvonal SCPL (scalpel, azaz angolról magyarra fordítva: szike) néven jelenik majd meg a katalógusokban. Az új készülékek még vékonyabbak lesznek, és öt kulcsfontosságú, más készülékekben meg nem található képességekkel lesznek jellemezhetők, ennél többet egyelőre nem árult el a divízió vezetője.