Szerző: Ady Krisztián

2006. május 5. 16:16

Megnyílt a második hazai Apple Center

Rendkívül sikeres évet tudhat maga mögött az Apple Magyarországon, a vállalat által fejlesztett és értékesített termékek eladási darabszáma több mint 100 százalékkal nőtt az elmúlt évben, ami jelentősen meghaladja az amúgy is igen dinamikus, világviszonylatban mért növekedési ütemet. Az Andrássy úti Apple Center mellett ma megnyílt a második központi üzlet is a Moszkva tér tőszomszédságában, a Széna téren. Az új üzlet bemutatóteremmel és szervizzel várja a rajongókat az otthoni felhasználóktól a professzionális szakemberekig.

[HWSW] Rendkívül sikeres évet tudhat maga mögött az Apple Magyarországon, a vállalat által fejlesztett és értékesített termékek eladási darabszáma több mint 100 százalékkal nőtt az elmúlt évben, ami jelentősen meghaladja az amúgy is igen dinamikus, világviszonylatban mért növekedési ütemet. Az Andrássy úti Apple Center mellett ma megnyílt a második központi üzlet is a Moszkva tér tőszomszédságában, a Széna téren. Az új üzlet bemutatóteremmel és szervizzel várja a rajongókat az otthoni felhasználóktól a professzionális szakemberekig.

Az Apple a 2006. március 31-én zárult második negyedévében világszerte több mint 1,1 millió Macintosh számítógépet és 8,5 millió iPod zenelejátszót értékesített, mely a számítógépek területén 4, az MP3-lejátszók területén 61 százalékos növekedést jelent az előző pénzügyi év azonos időszakához viszonyítva. A most lezárult negyedév teljes forgalma 4,36 milliárd dollár volt, amely szintén jelentős növekedést mutat az előző pénzügyi év azonos időszakában elért 3,24 milliárd dolláros forgalomhoz képest. A bruttó árrés az előző évhez hasonlóan 29,8 százalékra rúgott.

Amint azt Emanuele Massimótól, az Apple magyarországi képviseletének ügyvezetőjétől megtudtuk, a forintban kifejezett hazai értékesítés körülbelül 60 százalékát a számítógépek teszik ki. Egyre több Macintosh számítógépet vásárolnak a magánfelhasználók, otthoni felhasználók is, hiszen az Apple forgalmának korábban jelentős részét kitevő grafikus és professzionális piac egy nagyságrenddel kisebb mértékben nőtt csupán, mint amennyivel több számítógép talál itthon gazdára.

"Nagyon örülünk az első budai illetve a második magyarországi Apple Center megnyitásának, hisz célunk az eddig töretlen növekedés folytatása, a márka jelenlétének további erősítése, valamint a professzionális termékek értékesítése mellett az otthoni felhasználók meghódítása. Lendületünket mi sem bizonyítja jobban, mint hogy hamarosan újabb Apple Centereket nyílnak majd Magyarországon" -- tette hozzá.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról