Szerző: Ady Krisztián

2006. február 23. 11:46

Fotókioszkokat telepít Észak-Amerikában a Hewlett-Packard

[Reuters] A Hewlett-Packard tegnap bejelentette, hogy újabb hatalmas piacot kíván meghódítani speciális nyomtatóival: a vállalat belép a 35 milliárd dolláros digitális fotókioszk-piacra. A cég elsőként önkiszolgáló fotókioszkot és egy üzletekben használható fotóstúdiót tesz majd elérhetővé, melyeket Az Albertsons szupermarketekben és a Longs Drug Store üzletekben lehet majd kezdetben igénybe venni.

[Reuters] A Hewlett-Packard tegnap bejelentette, hogy újabb hatalmas piacot kíván meghódítani speciális nyomtatóival: a vállalat belép a 35 milliárd dolláros digitális fotókioszk-piacra. A cég elsőként önkiszolgáló fotókioszkot és egy üzletekben használható fotóstúdiót tesz majd elérhetővé, melyeket Az Albertsons szupermarketekben és a Longs Drug Store üzletekben lehet majd kezdetben igénybe venni.

A HP jelenleg a világ legnagyobb nyomtatógyártó vállalata, és világelső a digitális fotónyomtatók piacán is. Az online fotónyomtatási piacot a tavaly felvásárolt Snapfish-sel hódította meg a cég, most pedig a fotónyomtatási kör teljesen bezárul a Photosmart Express önkiszolgáló kioszkok piacra dobásával. A Hewlett-Packard kioszkjai elsőként alkalmaznak majd tintasugaras fotónyomtatási technológiát ezen a területen.


Ez nem HP, de fotókioszk

A HP fotónyomtató kioszkjai érintőképernyővel és könnyen használható menüvel rendelkeznek majd, a 4 x 6 hüvelykes, azaz 10 x 15 cm-es normál képek darabját 5 másodperc alatt nyomtatják majd ki. Az önkiszolgáló fotónyomtatók hotel előterekben, kávézókban és repülőtereken is feltűnnek majd a HP reményei szerint. A vállalatnak ugyanakkor nem lesz egyszerű dolga, mivel a piacot uraló Fuji és Kodak általában hosszútávú szerződéseket kötött azokon a helyeken, ahova érdemes volt ilyen kioszkot telepíteni.

A Photosmart Express kioszkokat összekapcsolják a Snapfish szolgáltatással is, így arra is lehetőség lesz, hogy az online rendszerbe otthonról feltöltött képeket a kioszk segítségével kényelmesen és gyorsan kinyomtassuk.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról