Szerző: Bodnár Ádám

2006. január 26. 13:34

Magyarországon is egyre népszerűbb az online árverés

Megduplázta regisztrált felhasználóinak létszámát 2005-ben a Vatera aukciós piactér , ma már 130 ezren adják-veszik portékáikat az oldalon. A piaci előrejelzéseket túlszárnyalva a Vaterán átmenő forgalom is duplájára nőtt 2005-ben és meghaladta a 2,6 milliárd forintot. A piactérre feltöltött termékek száma 3 és félszeresére növekedett a tavalyi év során, így meghaladta a 3,6 milliót. A legkeresettebb termékek az autók, számítógépek és -alkatrészek, mobiltelefonok, valamint a régiségek voltak.

[HWSW] Megduplázta regisztrált felhasználóinak létszámát 2005-ben a Vatera aukciós piactér, ma már 130 ezren adják-veszik portékáikat az oldalon. A piaci előrejelzéseket túlszárnyalva a Vaterán átmenő forgalom is duplájára nőtt 2005-ben és meghaladta a 2,6 milliárd forintot. A piactérre feltöltött termékek száma 3 és félszeresére növekedett a tavalyi év során, így meghaladta a 3,6 milliót. A legkeresettebb termékek az autók, számítógépek és -alkatrészek, mobiltelefonok, valamint a régiségek voltak.

Decemberben kiugró forgalmat ért el a Vatera, óránként közel 720 terméket töltöttek fel a felhasználók és a hónap során több mint 334 millió forint értékű áru cserélt gazdát. Az ünnepi bevásárlási láz elmúltával az oldal látogatottsága nem csökken, ami az 1 forintról induló aukciók számának növekedése mellett a félresikerült karácsonyi ajándékok értékesítésének is köszönhető -- áll a vállalat közleményében.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról