Szerző: Bodnár Ádám

2005. október 4. 11:39

Elkészült a Quake 4

[Eurogamer] Elkészült a Quake 4 PC-s változatának fejlesztése, a játék otóber 18-án már a boltok polcain lehet. A Quake-sorozat történetében most először a fejlesztést nem az id Software végezte, hanem a Raven Software, bár az id irányításával. A Doom III motorjára épülő Quake 4 még az idén megjelenik Xbox 360 konzolra is, bár a premier dátumát egyelőre nem hozták nyilvánosságra.

[Eurogamer] Elkészült a Quake 4 PC-s változatának fejlesztése, a játék otóber 18-án már a boltok polcain lehet. A Quake-sorozat történetében most először a fejlesztést nem az id Software végezte, hanem a Raven Software, bár az id irányításával. A Doom III motorjára épülő Quake 4 még az idén megjelenik Xbox 360 konzolra is, bár a premier dátumát egyelőre nem hozták nyilvánosságra.

A Quake 4 ott folytatódik, ahol a Quake II befejeződött, a játékosoknak Matthew Kane tengerészgyalogos bőrébe bújva kell megküzdeniük az emberiség elpusztítására készülő Stroggokkal. Az egyjátékos módra kihegyezett Quake 4-ben az ígéretek szerint lehetőség lesz többféle járművet is vezetni, ez újdonság a Quake-sorozatban. A programozók természetesen nem hanyagolták el a multiplayer-támogatást sem, ha hihetünk a híreknek, a Quake-es hagyományokhoz hűen ismét lehet majd rocketjumpolni is.

Kubernetes képzéseinket már közel 300 szakember végezte el. A nagy sikerre való tekintettel a tanfolyamot aktualizált tananyaggal június 18-án újra elindítjuk! A 8 alkalmas, élő képzés képzés órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról