Szerző: Bodnár Ádám

2005. április 6. 12:53

Megnyílt a Microsoft magyarországi terméktámogatási központja

Tegnap Demszky Gábor főpolgármester, Tarlós István, Óbuda polgármestere és Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter megnyitották a Microsoft Globális Technikai Terméktámogató Központját.

[HWSW] Tegnap Demszky Gábor főpolgármester, Tarlós István, Óbuda polgármestere és Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter megnyitották a Microsoft Globális Technikai Terméktámogató Központját.

A Microsoft Global Technical Support Center (GTSC) közép-kelet-európai részlege a tavalyi év folyamán jött létre és folyamatosan bővül, létszáma júliusra meghaladja az 50 főt. A budapesti központban dolgozó mérnökök feladata, hogy az Exchange, a Windows, az SQL, ISA és Biztalk szerverekhez, valamint a Microsoft fejlesztői eszközeihez biztosítsanak terméktámogatást.

"A hazai piacban rejlő lehetőségek és a magyar szakemberek világszerte elismert tudásába vetett bizalomnak köszönhető, hogy a Microsoft, Budapestet választotta a GTSC székhelyéül" -- hangsúlyozta Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója. Mivel a GTSC közép-kelet-európai részlegének szolgáltatásait különböző nemzetiségű ügyfelek veszik igénybe, így a problémák megoldása angol és német nyelven történik.

Mik azok a sötét mintázatok, vagy ahogy az angol nevezi őket, dark patternek? Miért találkozunk egyre többször velük és mit tehetünk, hogy ne kerüljünk a csapdájukba?

a címlapról