Szerző: Bodnár Ádám

2005. március 4. 09:11

Ultrasikeres a Motorola ultravékony mobiltelefonja

[News.com] A Gartner által közzétett adatok szerint a Motorola a RazR telefonok sikerének köszönhetően visszaszerezte a második helyet a gyártók rangsorában a Samsungtól. A júliusban bejelentett ultravékony RazR telefonok a vállalat sikertermékei, a februári 3GSM konferencián a Motorola új készülékekkel erősítette meg ezt a termékvonalat. Eddig már több mint egymillió RazR talált gazdára.

[News.com] A Gartner által közzétett adatok szerint a Motorola a RazR telefonok sikerének köszönhetően visszaszerezte a második helyet a gyártók rangsorában a Samsungtól. A júliusban bejelentett ultravékony RazR telefonok a vállalat sikertermékei, a februári 3GSM konferencián a Motorola új készülékekkel erősítette meg ezt a termékvonalat. Eddig már több mint egymillió RazR talált gazdára.

A mindössze 13,9 mm-es vastagságú Motorola RazR V3 mindössze fele olyan vastag, mint egy manapság kapható széthajtható mobiltelefon. A fémborítású készülék belső antennával rendelkezik, mely szintén nem jellemző erre a készüléktípusra. A telefon házában azonban még így is elfért egy kamera, egy kellően hangos, kihangosító funkciót is támogató hangszóró, MP3 csengőhangok, valamint Java alkalmazások támogatása. A mobiltelefon 2,2 hüvelykes színes kijelzőjén 3D-s grafikával rendelkező játékok is megjelenhetnek

A piackutató cég adatai azt mutatják, tavaly világszerte 674 millió mobiltelefon kelt el, ez éves szinten 30 százalékos növekedést jelent. A gyártók versenyében a Nokia állt az első helyen, a finn cég ugyan év közben jelentősen vesztett piaci részesedéséből, de egy év végi hajrával ismét 30 százalék fölé tudta tornázni azt. A második helyezett Motorola 15,4 százalékos, a harmadik helyezett Samsung 12,6 százalékos piacrészt tudhatott magáénak.

A Gartner 2005-re 730 millió mobiltelefon eladását várja, ami 8 százalékos növekedésnek felel meg.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról