Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres
Felhőből visszaköltözéstől egészen egy banki malware evolúciójáig. Üzemeltetői és IT-biztonsági meetupokkal érkezünk!

Kétszázezer euró büntetést fizet a Google

Bodnár Ádám, 2005. február 07. 11:59
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

hirdetés
[WSJ] A luxuscikkeket gyártó francia LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA pert nyert a Google ellen. A francia bíróság márkavédjegy megsértése, tisztességtelen verseny és megtévesztő reklám miatt 200 ezer euró megfizetésére kötelezte az internetes keresőt működtető vállalatot.

Amint az ismert, a Google legnagyobb bevételét a hirdetések adják. A vállalat népszerű keresőjének találatai melletti reklámhelyet bárki megvásárolhatja. A LVMH azt kifogásolta, hogy a Google a Louis Vuitton keresésekor más cégek hirdetéseit jelentítette meg, többek között olyanokét, amelyek hamisított Louis Vuitton termékekkel kereskednek. A Google közölte, hogy még nem kapta kézhez a bíróság határozatát, azonban nem kizárt, hogy fellebbezni fog az ügyben.

A keresőóriást nemrégiben már elmarasztalta a francia bíróság egy hasonló ügyben, akkor a Le Meridien Hotels & Resorts volt a felperes. Az Egyesült Államokban ugyanakkor a Geico biztosító keresetét elutasították, a vállalat szintén azt kifogásolta, hogy a Geico szóra keresés találatai mellett versenytársak hirdetései láthatók.

Az LVMH a világ egyik legnagyobb luxuscikkgyártója, a cégcsoporthoz olyan márkanevek tartoznak a Louis Vuitton mellett mint a Fendi, a Donna Karan, a Givenchy, a Kenzo, a Sephora, a Tag Heuer, a Moet, a Hennessy vagy a Dom Perignon.

Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.
4-4 klassz téma a HWSW júniusi üzemeltetői és IT-biztonsági meetupjain. Nézz meg a programot!