Szerző: Ady Krisztián

2005. január 31. 09:45

Virtuális telefonközpontot nyújt vállalati előfizetőinek a Pannon GSM

[HWSW] A Pannon GSM új üzleti szolgáltatása a vezetékes telefónia utolsó végvárát, a nagyvállalati alközpontokat veszi ostrom alá. A vállalat új szolgáltatása egy interneten keresztül elérhető virtuális alközpontot nyújt, mely beruházás nélkül teszi elérhetővé a vezetékes alközpontok funkcióit.

"Nem titkolt stratégiai célunk, hogy ezzel a szolgáltatással tovább növeljük GSM-forgalmunkat a vezetékes szolgáltatók terhére" - mondta Kőnig Róbert, a Pannon GSM vezérigazgató-helyettese.

A Pannon GSM ügyfelei kapnak egy telefonszámot, melyet a későbbiekben saját ügyfeleik, beszállítóik, dolgozóik felé publikálhatnak, mint központi számot. Erre a központi számra beérkező hívások tetszés szerint kezelhetőek, díjmentesen kapcsolhatók tovább a dolgozók pannonos mobiltelefonjaira. Ha pedig költözik a cég, egyszerűen hónuk alá kapják a számítógépüket és az új irodában azonnal üzembe állítható az alközpont.

A Pannon Mobilalközpont szolgáltatás központi híváskezelést és leosztást valósít meg, a hagyományos telefonalközpontokon túlmutató, komplex ügyfélszolgálatot nyújt kezelők bevonásával. A klasszikus funkciók mellett a Pannon Mobilközpont olyan szolgáltatáscsomagokat is kínál, melyek megkönnyítik a vállalatok munkáját. Ilyen szolgáltatás például a központi mobilszám, az egyedi üdvözlő szövegek bemondása, az interaktív menürendszer, a direkt és indirekt mellékválasztás és a központi hang- és faxposta.

A Pannon Mobilalközponttal egy mobiltelefon és egy internetes kapcsolat révén az országban bárhol és bármikor kialakítható egy újabb munkahely, így a távmunkában is újabb lehetőségek nyílnak meg.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról