Szerző: Bodnár Ádám

2004. december 22. 11:22

A Blackberry iránti kereslet miatt megugrottak a RIM eredményei

[HWSW] A Blackberry nevű, mobil e-mailezésre kifejlesztett eszköz iránti kereslet látványos növekedése miatt a korábbi mutatókat lényegesen felülmúló pénzügyi eredményekről számolt be a terméket gyártó, valamint az ahhoz kapcsolódó mobil e-mail szolgáltatást biztosító Research In Motion (RIM). A szolgáltatás előfizetőinek létszáma egy negyedév alatt 387 ezerről 2,044 millióra emelkedett, ahogy egyre több mobilszolgáltató vette fel kínálatába a Blackberry készülékeket.

Hazánkban a T-Mobile Magyarország és a Vodafone nyújt Blackberry szolgáltatást, egyelőre kizárólag a nagyvállalatok számára. Az apró, mobiltelefonnál alig nagyobb készülékek minden időszakban könnyedén elérhetővé teszik a rendkívül fontos adatokat, e-maileket (csatolt fájlokkal együtt), címjegyzékeket a vállalati ügyfelek számára. A BlackBerry nagy előnye, hogy a postafiókba érkező e-maileket azonnal továbbítja a felhasználó készülékére is (push technológia), aki azt a készülék teljes billentyűzetével gyorsan megválaszolhatja.


BlackBerry 7100t -- kizárólag a T-Mobile-nál

A november 27-én véget ért negyedévben a Research In Motion bevétele éves szinten 138 százalékkal növekedve 365,9 millió dollárt tett ki, a cég nettó profitja pedig 90,4 millió dollár volt, szemben a tavalyi év azonos időszakában elért 16,3 millió dollárral. A RIM közölte, hogy az egyszeri költségek nélküli nyeresége 114,9 millió dollár volt.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról