:

Szerző: Bodnár Ádám

2004. december 22. 11:22

A Blackberry iránti kereslet miatt megugrottak a RIM eredményei

[HWSW] A Blackberry nevű, mobil e-mailezésre kifejlesztett eszköz iránti kereslet látványos növekedése miatt a korábbi mutatókat lényegesen felülmúló pénzügyi eredményekről számolt be a terméket gyártó, valamint az ahhoz kapcsolódó mobil e-mail szolgáltatást biztosító Research In Motion (RIM). A szolgáltatás előfizetőinek létszáma egy negyedév alatt 387 ezerről 2,044 millióra emelkedett, ahogy egyre több mobilszolgáltató vette fel kínálatába a Blackberry készülékeket.

Hazánkban a T-Mobile Magyarország és a Vodafone nyújt Blackberry szolgáltatást, egyelőre kizárólag a nagyvállalatok számára. Az apró, mobiltelefonnál alig nagyobb készülékek minden időszakban könnyedén elérhetővé teszik a rendkívül fontos adatokat, e-maileket (csatolt fájlokkal együtt), címjegyzékeket a vállalati ügyfelek számára. A BlackBerry nagy előnye, hogy a postafiókba érkező e-maileket azonnal továbbítja a felhasználó készülékére is (push technológia), aki azt a készülék teljes billentyűzetével gyorsan megválaszolhatja.


BlackBerry 7100t -- kizárólag a T-Mobile-nál

A november 27-én véget ért negyedévben a Research In Motion bevétele éves szinten 138 százalékkal növekedve 365,9 millió dollárt tett ki, a cég nettó profitja pedig 90,4 millió dollár volt, szemben a tavalyi év azonos időszakában elért 16,3 millió dollárral. A RIM közölte, hogy az egyszeri költségek nélküli nyeresége 114,9 millió dollár volt.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.