:

Szerző: Ady Krisztián

2004. november 29. 12:46

Új telefonszámokon érhető el a Pannon GSM ügyfélszolgálata

[HWSW] A Pannon GSM bejelentette, hogy egy díjmentesen és egy aktuális percdíjért hívható új telefonszámon érhetik el november 27-étől az ügyfelek a mobilvállalat ügyfélszolgáltatát. Az ingyenes, 1220-as központi szám mellett egy prémium szolgáltatást nyújtó, 06-20-200-0000 telefonszámon is elérhetők a cég ügyintézői.

A cég nemrég vezette be azonnali és személyes segítségnyújtást biztosító 06-20-2000000-os hívószámát, melyen az adott tarifacsomag perdíjáért lehet -- várakozás nélkül -- ügyintézővel beszélni. Szolgáltatásait tekintve ugyanolyan teljes körű a cég ingyenes, 1220-as száma, a Pannon GSM régi-új és bevált ügyfélszolgálati hívószáma is.

Az automata információs vonal az eddig használatos számokon november 27-e után is elérhető marad.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

7

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.