Szerző: Ady Krisztián

2004. november 29. 12:46

Új telefonszámokon érhető el a Pannon GSM ügyfélszolgálata

[HWSW] A Pannon GSM bejelentette, hogy egy díjmentesen és egy aktuális percdíjért hívható új telefonszámon érhetik el november 27-étől az ügyfelek a mobilvállalat ügyfélszolgáltatát. Az ingyenes, 1220-as központi szám mellett egy prémium szolgáltatást nyújtó, 06-20-200-0000 telefonszámon is elérhetők a cég ügyintézői.

A cég nemrég vezette be azonnali és személyes segítségnyújtást biztosító 06-20-2000000-os hívószámát, melyen az adott tarifacsomag perdíjáért lehet -- várakozás nélkül -- ügyintézővel beszélni. Szolgáltatásait tekintve ugyanolyan teljes körű a cég ingyenes, 1220-as száma, a Pannon GSM régi-új és bevált ügyfélszolgálati hívószáma is.

Az automata információs vonal az eddig használatos számokon november 27-e után is elérhető marad.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról