:

Szerző: castor

2004. október 25. 10:48

A Digital Reality lesz a Cross Racing Championship magyarországi terjesztője

A múlt héten megállapodás született a debreceni székhelyű Invictus-Games Kft. és a budapesti Digital Reality Kft. között a Cross Racing Championship című autós játék magyarországi terjesztéséről. Ennek értelmében a Digital Reality felajánlotta eddigi játékaik kiadásával szerzett tapasztalatait és együttműködik az Invictus-szal a CRC marketingjének és terjesztési munkáinak megszervezésében.

A múlt héten megállapodás született a debreceni székhelyű Invictus-Games Kft. és a budapesti Digital Reality Kft. között a Cross Racing Championship című autós játék magyarországi terjesztéséről. Ennek értelmében a Digital Reality felajánlotta eddigi játékaik kiadásával szerzett tapasztalatait és együttműködik az Invictus-szal a CRC marketingjének és terjesztési munkáinak megszervezésében.

A demó és a teljes játék megjelenése

A Cross Racing Championship hivatalos demójának megjelenési dátuma 2004. november 2-a, a teljes játékot pedig 2004. november 20-án vehetjük le a boltok polcairól. A játék teljes egészében magyarítva kerül a boltokba, 7990 Ft-os végfelhasználói áron.

A magyarországi terjesztésről szóló bejelentéssel egy időben megnyílt a Cross Racing Championship hivatalos honlapja is, ahol a játékról magyar és angol nyelven rengeteg információ, kép és videó található.

Ami egy autós játékhoz kell

Az ígéretek szerint a járművünk teljesen valósághűen fog viselkedni -- köszönhetően az aprólékosan kidolgozott fizikának és a részletes törési modellnek. A grafikai megjelenítés a speciális effekteknek (bump mapping, pixel shader effektek, real time environment mapping, high dynamic range imaging) köszönhetően biztosítja a manapság elvárható grafikai szintet. Összesen nyolc különböző autó közül választhatunk, amelyeket bármikor szabadon átfesthetjük, beállíthatjuk (hét paraméterét: gumi, karosszéria, felfüggesztés, motor, sebességváltó, fékek és hajtáslánc) és tuningolhatjuk.

A programozók nagy hangsúlyt fektetnek a mesterséges intelligenciára, így a gép által irányított sofőrök idővel képesek kitanulni az egyes pályák ideális nyomvonalát. Emellett bizonyos helyzetekben teljesen emberi módon viselkednek, azaz például félrerántják a kormányt.

Összesen 65 versenyre nevezhetünk be, melyek hat különböző helyszínen zajlanak. Vezethetünk jeges hegyvidéki utakon, de akár kietlen sivatagokban, trópusi hangulatú tengerpartokon és precíz versenypályákon is. A sima futamok mellett lehetőségünk lesz a többjátékos módok versenyeiben is részt venni.

TrackIR támogatás

Mint már korábban beszámoltunk róla, a Cross Racing Championship támogatni fogja a nemrég kifejlesztett TrackIR technológiát. Az élménybeszámolók szerint ez a lehetőség rendkívül megkönnyíti a kanyarok bevételét, mivel szemmel előre követhetjük a kanyar ívét.

A TrackIR működési elve, hogy a monitor tetejére helyezett mozgásérzékelő a homlokunkra rögzíthető apró jeladó irányváltoztatásait követi, így virtuális vezetés közben a nézőpont attól függően változik, hogy merre fordítjuk a fejünket.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 07:39

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.