Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

AMD64 architektúrára optimalizálja Shadow Ops: Red Mercury akciójátékát az ATARI

Ady Krisztián, 2004. szeptember 21. 16:34
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

[Clubic.com] Az AMD bejelentette, hogy októberben készül el az ATARI gondozásában a Shadow Ops: Red Mercury akciójáték 64 bites, AMD64 architektúrára optimalizált változata. A speciális optimalizációnak köszönhetően az AMD64-es verzió nem csak nagyobb teljesítményt, simább futást, hanem ezzel együtt gazdagabb grafikát is nyújthat a vállalat sajtóközleménye szerint.

[Clubic.com] Az AMD bejelentette, hogy októberben készül el az ATARI gondozásában a Shadow Ops: Red Mercury akciójáték 64 bites, AMD64 architektúrára optimalizált változata. A speciális optimalizációnak köszönhetően az AMD64-es verzió nem csak nagyobb teljesítményt, simább futást, hanem ezzel együtt gazdagabb grafikát is nyújthat a vállalat sajtóközleménye szerint.

A fejlesztő bejelentése szerint az optimalizált változat hatcsatornás, THX minősítésű hanggal is rendelkezni fog, a jobb grafika mellett pedig teljesen rezzenésmentes játékra számíthatunk. Egyetlen, azonban meglehetősen nagy problémát az okozhat, hogy az optimalizált verzió futtatásához 64 bites Microsoft operációs rendszer, Windows XP szükséges.

A 64 bites Windows XP megjelenése azonban ebben az évben már nem várható, a Microsoft korábbi tájékoztatása szerint ez a változat csak 2005 első félévében jelenhet meg. Egyelőre csak egy publikus bétaváltozat érhető el a 64 bites Windows XP-ből. Jó hír azonban, hogy a Shadow Ops: Red Mercury akciójáték mellett egy már piacon lévő, nagy sikerű játékból, a Far Cry-ból is várható AMD64 architektúrára optimalizált változat.