Szerző: Ady Krisztián

2004. szeptember 17. 11:30

Hamarosan bearanyozódhat a Half-Life 2 akciójáték

Gabe Newell mellett Doug Lombardi is megerősítette a Valve részéről, hogy 15-én, szerdán postázásra került a várva-várt Half-Life 2 akciójáték első megjelenésre szánt (release candidate, RC) változata a Vivendi Universal Games részére. Amennyiben a kiadó rábólint erre a változatra, végre bearanyozódhat, aranylemezre kerülhet a játék, ellenben ha nem üti meg a kiadó által elvárt szintet, újabb csúszás(ok)ra számíthatunk.

Gabe Newell mellett Doug Lombardi is megerősítette a Valve részéről, hogy 15-én, szerdán postázásra került a várva-várt Half-Life 2 akciójáték első megjelenésre szánt (release candidate, RC) változata a Vivendi Universal Games részére. Amennyiben a kiadó rábólint erre a változatra, végre bearanyozódhat, aranylemezre kerülhet a játék, ellenben ha nem üti meg a kiadó által elvárt szintet, újabb csúszás(ok)ra számíthatunk.

Amennyiben a továbbított RC változat valami csoda folytán mégis aranyra lesz érdemes, mindazok, akik a Valve saját Steam rendszerén keresztül előtöltik a játékot, készíthetik az ATI kártyák mellé csomagolt kuponjaikat, illetve dombornyomott és webes bankkártyáikat, ugyanis a játék hivatalos bejelentése és az online változat elérhetővé tétele nem sokat várat majd magára.

A hányattatott sorsú Half-Life 2-nek az eredeti elképzelések szerint már közel egy éve a boltokban kellene lennie, azonban a szoftver forráskódját tavaly ősszel ellopták, ezért a fejlesztő annak újraírása mellett döntött, hogy hálózati játék esetén megakadályozzák a csalás lehetőségét. Amint arról beszámoltunk, a feltételezett tolvajokat júniusban tartóztatták le a hatóságok.

A Half-Life 2 története egy kelet-európai városban játszódik, röviddel az előző epizód történései után. A Földet ismét megtámadják az idegen lények és nekünk a már jól ismert Gordon Freeman szerepében kell elhárítanunk a veszélyt. Hősünk ezúttal már nem kutatóként lesz jelen a helyszínen, hanem egy titkos kormányzati ügynökségnek dolgozik. A játék 12 részre osztott története a fejlesztők szerint 40 órányi játékidőt jelent majd.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról