Szerző: Bodnár Ádám

2004. szeptember 17. 10:15

Negyedmillió djuice-felhasználó Magyarországon

Megduplázta előfizetői számát a március vége óta eltelt alig fél évben a Pannon GSM nemzetközi mobilmárkája, a számlás és kártyás tarifacsomagot is kínáló djuice, így szeptember közepére a magyar djuice-osok száma negyedmillió fölé emelkedett.

Megduplázta előfizetői számát a március vége óta eltelt alig fél évben a Pannon GSM nemzetközi mobilmárkája, a számlás és kártyás tarifacsomagot is kínáló djuice, így szeptember közepére a magyar djuice-osok száma negyedmillió fölé emelkedett.

A Norvégiában másfél éve, Magyarországon tavaly november óta rendkívül sikeres márka a magyar felhasználók mellett immár ukrán szomszédaink számára is hozzáférhető: a Telenor helyi mobilcége, a Kyivstar nemrégiben indította útjára a márkát ezen a rendkívül dinamikusan fejlődő piacon is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról