Mellékleteink: HUP | Gamekapocs
Keres

Elkészült az OpenGL 2.0 specifikáció

Budai Péter, 2004. szeptember 13. 16:13
Ez a cikk több évvel ezelőtt születetett, ezért előfordulhat, hogy a tartalma már elavult.
Frissebb anyagokat találhatsz a keresőnk segítségével:

[BetaNews] Az OpenGL hivatalosan is bejelentette a véglegesített OpenGL 2.0 specifikáció elkészültét. Ez a szabvány jelenti az egyetlen igazi nyílt forrású alternatívát a Microsoft Direct3D programozási függvénykönyvtár ellenében, és a programozható shadereket is támogatja. Az OpenGL-t eredetileg a Silicon Graphics Inc. (SGI) fejlesztette ki grafikus hardverek platformfüggetlen programozására.
Facebook
Adatvédelmi okokból az adott hír megosztása előtt mindig aktiválnod kell a gombot! Ezzel a megoldással harmadik fél nem tudja nyomon követni a tevékenységedet a HWSW-n, ez pedig közös érdekünk.