Szerző: Bodnár Ádám

2004. június 29. 13:47

Jelentős díjat nyert a PlayStation 2 reklámfilmje

A PlayStation 2 konzolt népszerűsítő spot nyerte a franciaországi Cannesban rendezett Első Nemzetközi Reklámfesztivál nagydíját. A győztes alkotásban emberek gyűlnek egy kupacba, hogy élő hegyet alkossanak. A filmet a londoni TBWA készítette. Az alkotást összesen 5100 nevezőből és 500 döntősből választották a legjobbnak.

A PlayStation 2 konzolt népszerűsítő spot nyerte a franciaországi Cannesban rendezett Első Nemzetközi Reklámfesztivál nagydíját. A győztes alkotásban emberek gyűlnek egy kupacba, hogy élő hegyet alkossanak. A filmet a londoni TBWA készítette. Az alkotást összesen 5100 nevezőből és 500 döntősből választották a legjobbnak.

Május 18-19-én biztonságos szoftverfejlesztés és Scrum újdonságaira fókuszáló meetupokat rendezünk, 2 nap alatt összesen 10 klassz előadással.

a címlapról