:

Szerző: Bodnár Ádám

2004. június 29. 13:47

Jelentős díjat nyert a PlayStation 2 reklámfilmje

A PlayStation 2 konzolt népszerűsítő spot nyerte a franciaországi Cannesban rendezett Első Nemzetközi Reklámfesztivál nagydíját. A győztes alkotásban emberek gyűlnek egy kupacba, hogy élő hegyet alkossanak. A filmet a londoni TBWA készítette. Az alkotást összesen 5100 nevezőből és 500 döntősből választották a legjobbnak.

A PlayStation 2 konzolt népszerűsítő spot nyerte a franciaországi Cannesban rendezett Első Nemzetközi Reklámfesztivál nagydíját. A győztes alkotásban emberek gyűlnek egy kupacba, hogy élő hegyet alkossanak. A filmet a londoni TBWA készítette. Az alkotást összesen 5100 nevezőből és 500 döntősből választották a legjobbnak.

Október 13-án 6 alkalmas, 18 órás CI/CD alapozó képzést indítunk. Az élő képzések órái utólag is visszanézhetők, és munkaidő végén kezdődnek.

a címlapról

roszkoszmosz

10

Saját Starlink-riválist indít Oroszország

2025. szeptember 17. 13:43

Az első indítások idén év végén jöhetnek, 2035-re valósulhat meg a teljes, országos lefedettség, beleértve az Észak-sarkvidéket.