Szerző: Bodnár Ádám

2004. június 29. 13:47

Jelentős díjat nyert a PlayStation 2 reklámfilmje

A PlayStation 2 konzolt népszerűsítő spot nyerte a franciaországi Cannesban rendezett Első Nemzetközi Reklámfesztivál nagydíját. A győztes alkotásban emberek gyűlnek egy kupacba, hogy élő hegyet alkossanak. A filmet a londoni TBWA készítette. Az alkotást összesen 5100 nevezőből és 500 döntősből választották a legjobbnak.

A PlayStation 2 konzolt népszerűsítő spot nyerte a franciaországi Cannesban rendezett Első Nemzetközi Reklámfesztivál nagydíját. A győztes alkotásban emberek gyűlnek egy kupacba, hogy élő hegyet alkossanak. A filmet a londoni TBWA készítette. Az alkotást összesen 5100 nevezőből és 500 döntősből választották a legjobbnak.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról