:

Szerző: castor

2004. április 16. 09:33

Újabb háborús játékok az Egyesült Államok hadseregétől

Az Amerikai Egyesült Államok hadserege a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet majd a konzolos játékprogramok fejlesztésére. Ennek első lépéseként együttműködési megállapodást írtak alá a Ubisoft kiadóval.

Az Amerikai Egyesült Államok hadserege a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet majd a konzolos játékprogramok fejlesztésére. Ennek első lépéseként együttműködési megállapodást írtak alá a Ubisoft kiadóval. A francia cég már több taktikai elemekkel ellátott háborús programot fejlesztett, melyek közül a Tom Clancy regényei alapján készült játékok a legismertebbek. A fejlesztési tanácsadás mellett a programok terjesztése lesz a feladatuk.

Az együttműködés gyümölcseként születő első játékszoftverek leghamarabb csak 2005 végén, de az is elképzelhető, hogy csak 2006 elején jelennek meg a Sony és a Microsoft konzoljaira. A programok olyan harci eseményeket modelleznek majd, amelyek napjainkban bármikor előfordulhatnak -- mondta el Casey Wardynski ezredes. Az egyik küldetésben például egy alaszkai olajvezetéket kell megvédenünk a támadástól.

Tavalyelőtt jelent meg az amerikai hadsereg megbízásából fejlesztett America's Army Operations című program, melynek célja az volt, hogy a játékosokat megismertessék a seregben használt fegyverekkel és taktikákkal, valamint kedvet csináljanak a tengerentúli fiatalok körében a bevonuláshoz. Az alapkoncepció szerint rögtön a játék megkezdése után mindenkinek át kellett esnie egy virtuális alapkiképzésen, és csak ezután nyílt lehetőség az online játékra.

Milyen technológiai és munkaerőpiaci hatások érhetik a backendes szakmát? Május 8-án végre elindul az idei kraftie! meetup-sorozat is (helyszíni vagy online részvétellel).

a címlapról

Hirdetés

Security témákkal folyatódik az AWS hazai online meetup-sorozata!

2024. április 25. 02:46

A sorozat május 28-i, harmadik állomásán az AWS-ben biztonsági megoldásait vesszük nagyító alá. Átnézzük a teljes AWS security portfóliót a konténerbiztonságtól a gépi tanulásos alkalmazások védelmén át, egészen az incidenskezelésig.