Szerző: Ady Krisztián

2004. március 11. 11:39:14

Fokozza DDR2 memóriagyártását a Samsung

[Morpho Communications] A Samsung Electronics bejelentette, hogy a fejlett DDR2 memóriamegoldások készen állnak az következő generációs, nagyteljesítményű PC-k és szerverek igényeinek teljesítésére. A Samsung DDR2-megoldások 400, 533 vagy 667 MHz-es, 1 Gbit, 512 Mbit és 256 Mbit kapacitású DDR2-lapkát és tizenkilenc DDR2-alapú modulkombinációt tartalmaznak.

[Morpho Communications] A Samsung Electronics bejelentette, hogy a fejlett DDR2 memóriamegoldások készen állnak az következő generációs, nagyteljesítményű PC-k és szerverek igényeinek teljesítésére. A Samsung DDR2-megoldások 400, 533 vagy 667 MHz-es, 1 Gbit, 512 Mbit és 256 Mbit kapacitású DDR2-lapkát és tizenkilenc DDR2-alapú modulkombinációt tartalmaznak.

A Samsung megszerezte az Intel rendszertanúsítványát az iparág legnagyobb mennyisége, tizenkét 512 és 256 megabájtos DDR2 komponens számára. A minőségi komponensek teljes kínálatára alapozva a Samsung a modul konfigurációk széles elérhetőségét kínálja, beleértve a Samsung egyedi modultervezési technológiáját felhasználó, nagy kapacitású, 2 gigabájtos, a nyák mindkét oldalán két sorban elhelyezett, 36 darab 512 megabites monolit eszközt tartalmazó Registered DIMM memóriát, valamint az iparág legnagyobb teljesítményű, 16 darab 512 megabites, 667 MHz-es DDR2 komponensből felépülő, 1 gigabájtos puffer nélküli DIMM modult.

A Samsung a 0,1 mikronos, 1 Gbites DDR2 termelését a fejlett, 12-es számú, 300 mm-es szilíciumlapkát használó gyártósorra helyezi át. A fejlett termelési lehetőségek egységesítése és a DDR2 megoldások széles skálájának biztosítása által ebben az évben a Samsung készen áll az iparág támogatására.

A Gartner Dataquest piackutató vállalat előrejelzései szerint a globális DDR2 piac az ez évi teljes DRAM eladások 10 százalékáról 2006-ra körülbelül a piac 66 százalékára nő. A Samsung a jövőben megnöveli a DDR2 termelést a következő generációs technológia problémamentes bevezetése céljából.

A Samsung a 2003-ban 30 százalékos piaci részesedést elérő DRAM üzletág további kiterjesztését tűzte ki célul, az értéknövelt piacokat -- például grafikát, digitális fogyasztási és mobil alkalmazásokat -- megcélzó stratégiájának alkalmazásával.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 25. 17:27

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.