:

Szerző: castor

2004. március 9. 10:22

Nyilvánosságra hozták a Doom III hardverigényét

A német PC Games magazinnak adott interjúban John Carmack, az id Software vezető programozója elárulta, hogy a Doom III futtatásához legalább 128 MByte memóriára, egy 2,5 GHz-es processzorra, illetve egy olyan videokártyára lesz szükség, amely támogatja a Pixel Shader 1.1 technológiát.

A német PC Games magazinnak adott interjúban John Carmack, az id Software vezető programozója elárulta, hogy a Doom III futtatásához legalább 128 MByte memóriára, egy 2,5 GHz-es processzorra, illetve egy olyan videokártyára lesz szükség, amely támogatja a Pixel Shader 1.1 technológiát.

Carmack azt is elmondta, hogy a program tesztelése legkorábban csak a nyár végén fog befejeződni, tehát a korábban bejelentett áprilisi időpontban biztosan nem fog megjelenni a Doom III. A lap munkatársainak azt is sikerült megtudniuk, hogy a játék 4 CD-n foglal majd helyet.

A legendás akciójáték harmadik részét már lassan négy éve várják a játékosok -- ekkor röppentek fel az első pletykák a fejlesztéséről. John Carmack, az id vezető programozója az évek során már több helyen is ismertette a Doom új technológiáit. Az első videót a 2002 májusában megrendezett E3-as kiállításon mutatták be a szakújságíróknak.

Szeptember 15-én, hétfőn ONLINE formátumú, a Kafka alapjaiba bevezető képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

MS

0

Lezárta a Teams-ügyet az EU

2025. szeptember 12. 12:45

A Bizottság elfogadta a Microsoft által tett engedményeket, nincs retorzió az idestova öt éve húzódó eljárás végén.

bango

5

Tartalomautomatával bővül a OneTV

2025. szeptember 12. 09:27

A One tévés platformjába a Bango DVM-jét integrálják, ami jelentős mértékben megkönnyíti az új tartalomszolgáltatások bevezetését.