Szerző: castor

2004. március 9. 10:22

Nyilvánosságra hozták a Doom III hardverigényét

A német PC Games magazinnak adott interjúban John Carmack, az id Software vezető programozója elárulta, hogy a Doom III futtatásához legalább 128 MByte memóriára, egy 2,5 GHz-es processzorra, illetve egy olyan videokártyára lesz szükség, amely támogatja a Pixel Shader 1.1 technológiát.

A német PC Games magazinnak adott interjúban John Carmack, az id Software vezető programozója elárulta, hogy a Doom III futtatásához legalább 128 MByte memóriára, egy 2,5 GHz-es processzorra, illetve egy olyan videokártyára lesz szükség, amely támogatja a Pixel Shader 1.1 technológiát.

Carmack azt is elmondta, hogy a program tesztelése legkorábban csak a nyár végén fog befejeződni, tehát a korábban bejelentett áprilisi időpontban biztosan nem fog megjelenni a Doom III. A lap munkatársainak azt is sikerült megtudniuk, hogy a játék 4 CD-n foglal majd helyet.

A legendás akciójáték harmadik részét már lassan négy éve várják a játékosok -- ekkor röppentek fel az első pletykák a fejlesztéséről. John Carmack, az id vezető programozója az évek során már több helyen is ismertette a Doom új technológiáit. Az első videót a 2002 májusában megrendezett E3-as kiállításon mutatták be a szakújságíróknak.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról