Szerző: Bizó Dániel

2004. február 24. 17:44:28

A Microsoft és az RSA összefog a Windows biztonságosabbá tételéért

A Microsoft és a biztonságitechnikai eszközöket szállító RSA Security bejelentették, hogy új, közös azonosítási megoldást fognak bemutatni. Az új technológia célja az RSA SecurID eszközeire épülve a windowsos jelszavak magasabb fokú védelmét biztosítani.

A Microsoft és a biztonságitechnikai eszközöket szállító RSA Security bejelentették, hogy új, közös azonosítási megoldást fognak bemutatni. Az új technológia célja az RSA SecurID eszközeire épülve a windowsos jelszavak magasabb fokú védelmét biztosítani.

A hálózatra belépő felhasználók azonosítását szolgáló SecurID terméket forgalmazó RSA elmondása szerint az új ajánlat segítségével a vállalkozások könnyebben védhetik meg hálózataikat. A megoldás lényege a felhasználó számítógépre való bejelentkezéskor való szigorú ellenőrzése.

Scott Schnell, az RSA marketingért felelős alelnöke elmondta, hogy a különböző alkalmazott-azonosítási rétegek elhagyásának lehetősége komoly vonzerőt jelent a cégek számára, mely körülményes és költséges formája a szervezeti hálózatok védelmének. A Windows operációs rendszerek, melyek a világ személyi számítógépeinek több, mint 90 százalékán futnak, a SecurID segítségével szigorúbb beléptetési rendszert fognak kínálni, mint korábban bármikor.

Michael Atalla, a Microsoft üzleti fejlesztésekért felelős vezetőinek egyike úgy látja, hogy az újonnan létrejött együttműködés jelentős mérföldkő a cég által két éve életre hívott Trustworthy Computing kezdeményezésében.

A Windows 2000, XP és Server 2003 típusú operációs rendszerekkel együttműködő technológia a szeptemberre eső negyedévben válik elérhetővé. A vevőknek szintén rendelkeznie kell az RSA Security szoftverével és biztonsági eszközeivel.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 29. 10:11

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy 10 alkalmas, 30 órás online képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.