Szerző: Bodnár Ádám

2004. február 3. 09:42

Új főszerkesztő a FigyelőNet élén

Bálint Viktor
Bálint Viktor
[Port] Új főszerkesztőt neveztek ki a FigyelőNet élére, a pozíciót tegnaptól Bálint Viktor tölti be. A frissen kinevezett 28 éves főszerkesztő kisebb megszakítással 1998 óta dolgozik a Sanoma Budapestnél. Pályafutását a Figyelő gazdasági és üzleti hetilap munkatársaként kezdte, ahol főként makrogazdasági és pénzügypolitikai témákban jelentek meg cikkei, elemzései. 2000-ben csatlakozott a FigyelőNet csapatához, ahol részt vett az internetes gazdasági portál kialakításában, emellett két éven át a Befektető rovatot vezette. 2003-tól a Figyelő InfoTech rovatának megbízott szerkesztőjeként dolgozik.

Bálint Viktor kinevezésével új generáció veszi át a vezetést az üzleti portálnál csakúgy, mint a Figyelő hetilapnál, ahol egy éve nevezték ki az ugyancsak fiatal Martin József Pétert. A fiatal vezetőktől a Sanoma az üzleti élet vezető online és offline médiumainak további erősítését, friss szemléletet és dinamizmust vár.

"Megtiszteltetés, hogy engem bíztak meg a piacvezető üzleti portál vezetésével. Mivel a FigyelőNet születésétől fogva jelen voltam a site szerkesztésében, azt is mondhatnám, hogy kicsit saját gyermekemnek tartom" -- mondta az új főszerkesztő. "Célom a portál látogatottságának további növelése olyan szolgáltatásokkal, melyek az üzleti döntéshozóknak nélkülözhetetlen segítséget jelentenek napi munkájukban Erősíteni szeretném az együttműködést a Figyelő gazdasági hetilap és az üzleti portál között. Tervem egy még hatékonyabb offline-online üzleti modell létrehozása, mely hozzájárulna a site nyereséges működtetéséhez."

A FigyelőNet jelentős pályát futott be az elmúlt két és fél évben a távozó Vicsek Ferenc főszerkesztősége alatt. A portál megtízszerezte látogatottságát, sokoldalú és egyedi hangvételű site lett, a legnagyobb önálló gazdasági portállá nőtte ki magát. Vicsek Ferenc elfogadta a Klubrádió felkérését a rádió főszerkesztő helyettesi pozíciójára, emellett azonban továbbra is együttműködik a Sanoma Budapest Kiadói Rt. internetes divíziójával.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról