Szerző: Bodnár Ádám

2004. január 13. 12:50

Webszolgáltatások monitoringja és menedzsmentje a CA új megoldásával

[Mmd] A Computer Associates bejelentette, hogy általánosan elérhetővé vált a Unicenter Web Services Distributed Management (WSDM), az első, teljeskörű megoldás a vállalkozáson belüli és azon kívül webszolgáltatások monitoringjára és menedzselésére.

[Mmd] A Computer Associates bejelentette, hogy általánosan elérhetővé vált a Unicenter Web Services Distributed Management (WSDM), az első, teljeskörű megoldás a vállalkozáson belüli és azon kívül webszolgáltatások monitoringjára és menedzselésére.

A Unicenter WSDM, a CA portfoliójának legfrissebb menedzsment megoldása az ügyfeleket abban segíti, hogy a felhasználók a webszolgáltatási és az infrastruktúra-támogatási alkalmazásokban vállalati szintű biztonságot és megbízhatóságot építhetnek ki általa. A webszolgáltatások automatikus feltérképezésével, tesztelésével és monitoringjával a Unicenter WSDM lehetővé teszi, hogy az IT szervezetek szorosan nyomon kövessék a teljesítmény indikátorokat és a gyorsan reagálhassanak a szolgáltatásokban keletkezett zavarokra.

A webszolgáltatások üzletileg egyre inkább kulcsfontossággal bírnak a vállalkozáson belüli üzleti folyamatok hatákonysága terén, valamint a vállalkozáson kívüli forgalom előmozdításában. Ezért a webszolgáltatatások hatékony menedzsmentje rendkívül fontos annak érdekében, hogy az on-demand alapon működő környezetek megbízhatósága és teljesítménye biztosítva legyen.

A J2EEE és a .NET webszolgáltatások menedzselése során a Unicenter WSDM alkalmas arra, hogy

  • a webszolgáltatások valós idejű, metrikális (válaszidő, tranzakciós volumen, üzenetméret) monitoringja révén optimalizálja a teljesítményt;
  • az újonnan telepített vállalati webszolgáltatások automatikus felderítésével, észlelésével és katalogizálásával gyorsítsa az erőforrás-kezelési képességeket;
  • azáltal javítsa az alkalmazás-elérhetőséget, hogy a webszolgáltatások készségesek és megfelelő szolgáltatási szinten futnak;
  • központi kezeléssel, fejlett jelentési rendszerrel és prediktív elemző képességgel csökkentse a webszolgáltaások költségeit és komplexitását;
  • diszkrét monitoringgal automatikusan találja meg a problémákat, a szolgáltatási hibákat, a valós idejű figyelmeztetéseket és az önkonfigurációs lehetőségeket.

"Ahhoz, hogy egy on-demand környezetben hatékonyan menedzseljük a webszolgáltatásokat, az IT-nak jól kell látnia és irányítania az egyedi webszolgáltatásokat, az egyes alkalmazások egymásrautaltságát és a mögöttes infrastruktúráét" -- nyilatkozta Dmitri Tcherevik, a CA webszolgáltatási elnökhelyettese. "Az Unicenter WSDM-mel a CA ügyfelei zökkenőmentesen valósíthatnak meg szolgáltatás-orientált vállakozási architektúrákat."

Az ügyfelek a CA egymáshoz illesztett megoldásai révén vállalati szintű biztonságot és megbízhatóságot élvezhetnek az új telepítések során. Így az infrastruktúra erőforrásait a webszolgáltatásokhoz és a változó üzleti környezet miatt fontos üzleti alkalmazásokhoz is dinamikusan allokálhatják.

A Unicenter Management for WebSphere és a Unicenter Management for WebLogic nagyfokú átláthatóságot és a teljesítmény, valamint a mögöttes infrastruktúra irányítását teszi lehetővé, beleértve az egyes alkalmazásokhoz rendelt szervereket, háttérhálózati üzenetküldő és adatbázis rendszereket, alkalmazási komponenseket és web-tranzakciókat. Az CA eTrust Directory-ja nyújtja az első valóban teljesen "kulcsrakész" UDDI telepítést nagy volumenű, web-alapú szolgáltatásokhoz.

A webszolgáltatási technológiákat a CA a termékszinergiák és a külső menedzsment-megoldásokkal történő szorosabb integráció érdekében is hasznosítja. Az Unicenter WSDM a Windows 2000/XP, Linux és Solaris rendszerek alatt fut.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról