Szerző: castor

2004. január 13. 09:13

Konzolos játékok speciális változataival népszerűsítik legújabb típusaikat az autógyárak

A Chrysler autógyár bejelentette, hogy együttműködési megállapodást kötött a Microsofttal, melynek keretében a redmondi óriáscég által kiadott xboxos Project Gotham Racing 2 című játék egy speciális változatába belekerül a Chrysler 300C típus. A program ezen verzióját a Detroitban megrendezendő Észak-Amerikai Nemzetközi Autó Show (NAIAS) látogatói próbálhatják ki először, a helyszínen ugyanis egyszerre több konzolon lesz elérhető a virtuális tesztvezetés.

A Chrysler autógyár bejelentette, hogy együttműködési megállapodást kötött a Microsofttal, melynek keretében a redmondi óriáscég által kiadott xboxos Project Gotham Racing 2 című játék egy speciális változatába belekerül a Chrysler 300C típus. A program ezen verzióját a Detroitban megrendezendő Észak-Amerikai Nemzetközi Autó Show (NAIAS) látogatói próbálhatják ki először, a helyszínen ugyanis egyszerre több konzolon lesz elérhető a virtuális tesztvezetés.

A kiállításon hasonló standokkal lesz jelen a Chrysleren kívül a Dodge és a Jeep autógyár is. Míg az előbbi cég szintén a Project Gotham Racing 2-t használja fel a Dodge Magnum népszerűsítése érdekében, addig a Jeep egy saját játékkal, a Jeep Trail Rated 4x4: The Unlimited Challenge-zsel érkezik a Wrangler bemutatására.

Az előzetes ígéretek szerint a hatalmas képernyőkön játszható programok az autók aprólékosan kidolgozott, valósághű modelljeit fogják tartalmazni. Emellett különösen nagy figyelmet fordítottak a beállításokra, melynek köszönhetően a virtuális kocsik pontosan úgy fognak viselkedni az utakon, mint valódi testvéreik.

Ez a marketingstratégia már nem ismeretlen az autógyártók előtt, ugyanis a Toyota is hasonló frigyre lépett a Sony-val. Japánban a Toyota Prius megvásárlói egy olyan verziót kaptak a várva-várt PlayStation 2-es Gran Turismo 4 programból, mely csupán ezt az egy típust és egy kisebb pályát tartalmazott.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról