Szerző: Ady Krisztián

2003. november 14. 15:41

Tovább nő az LCD-monitorok piaci részesedése

[DigiTimes] A tajvani Market Intelligence Center (MIC) piackutató központ szerint tovább növelik részesedésüket a világpiacon Tajvan LCD-monitorokat gyártó vállalatai. Az idei, várhatóan 66 százalékos piaci részesedés 2004-ben 70 százalékra nő Lina Li, a központ vezető elemzője szerint.

[DigiTimes] A tajvani Market Intelligence Center (MIC) piackutató központ szerint tovább növelik részesedésüket a világpiacon Tajvan LCD-monitorokat gyártó vállalatai. Az idei, várhatóan 66 százalékos piaci részesedés 2004-ben 70 százalékra nő Lina Li, a központ vezető elemzője szerint.

Az LCD-monitorok globális eladási darabszámra vonatkozó mutatója -- főként a katódsugárcsöves (CRT) monitorok lecserélének, az erőteljes PC-piaci növekedésnek és az egyre csökkenő áraknak köszönhetően -- még ebben az évben elérheti az 50,823 milliós darabszámot. A tavalyi évben 31,953 millió darab LCD-monitor származott tajvani gyáraktól. Az LCD-monitorok az összes monitoreladásokból idén 40 százalékot szakítottak ki maguknak, az elmúlt év 25-30 százalékos részesedéséhez képest.

A Tajvanon gyártott LCD-monitorok 26 százalékát külső vállalatok számára készítették, szerződések, megállapodások keretében. A Dell, a világ második legnagyobb LCD-monitor beszállítója 8,5 millió LCD-monitort rendelt tajvani vállalatoktól, ez a cég által értékesített mennyiség 55 százalékát teszi ki. A Hewlett-Packard még magasabb arányban, 4,86 millió LCD-monitora 90 százalékát gyártatta tajvani cégekkel.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról