Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2003. október 6. 12:52

777SMS-ügy: a Westel válasza a webes SMS küldés megszüntetése ellen tiltakozóknak

Mint korábban beszámoltunk róla , tiltakozó ívet írhattak alá azok, akik a Westel webes SMS küldő szolgáltatásának megszüntetésével nem értettek egyet. A mai napig több mint 14 000 bejegyzést megért ív szerkesztői korábban nyílt levében fordultak a Westelhez, kérve, hogy a szolgáltató gondolja át még egyszer az ingyenes SMS küldő webes elérhetőségének megszüntetését.

[HWSW] Mint korábban beszámoltunk róla, tiltakozó ívet írhattak alá azok, akik a Westel webes SMS küldő szolgáltatásának megszüntetésével nem értettek egyet. A mai napig több mint 14 000 bejegyzést megért ív szerkesztői korábban nyílt levében fordultak a Westelhez, kérve, hogy a szolgáltató gondolja át még egyszer az ingyenes SMS küldő webes elérhetőségének megszüntetését.

A Westel a napokban megküldött és az aláírást is gyűjtő weboldalon olvasható válaszlevele szerint a 777SMS indulásakor a WAP még kevésbé volt része a mindennapi mobilhasználatnak, mára azonban egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Korábbi közleményében a szolgáltató utalt rá: a forgalomban lévő készülékek 80 százaléka WAP használatára is alkalmas. A Westel abban bízik -- derül ki a levélből -- hogy az ingyenes SMS küldés áthelyezése a WAP-os oldalakra, fontos eleme lesz a technológia népszerűségét növelő folyamatnak.

A levélben a szolgáltató leszögezi: bár a felhasználói észrevételekkel és érvekkel sok tekintetben egyetértenek, az ingyenes SMS küldés "waposítására" több hónapos mérlegelés után került sor, s a Westel azt a döntését nem kívánja felülvizsgálni. A Westel bízik abban, hogy a WAP felület -- például az 160 karakteres üzenetküldési lehetőség révén -- legalább olyan népszerű lesz, mint webes elődje volt.

Győri Attila, az aláírásgyűjtő oldalnak helyt adó G-Portál üzemeltetője lapunknak elmondta: egyelőre egyeztetnek Jancsó Péterrel, a tiltakozó kezdeményezés elindítójával, hogy miként reagáljanak a Westel levelére. Annyi bizonyos -- tette hozzá Győri -- hogy egy sor kérdésre érdemi választ szeretnének kapni, és konstruktív javaslataikat is szívesen eljuttatnák a szolgáltatóhoz.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról