Szerző: Rátonyi Gábor Tamás

2003. szeptember 12. 13:21

Jóváírja ügyfeleinek a 900 forintos csomagváltás díját a Pannon

Mint korábban beszámoltunk róla, a Pannon GSM szeptember elsején módosította a Perfekt díjcsomagra való áttérés feltételeit: szeptember 1-től kezdődően a korábban ingyenesnek meghirdetett tarifacsomag-váltásért 900 forintos egyszeri díjat számolt fel. A döntést számos ügyfél bírálta, mondván: a díjfizetésről szóló közleményt a Pannon csak későn, a hatálybalépést megelőző napokon tette közzé.

[HWSW] Mint korábban beszámoltunk róla, a Pannon GSM szeptember elsején módosította a Perfekt díjcsomagra való áttérés feltételeit: szeptember 1-től kezdődően a korábban ingyenesnek meghirdetett tarifacsomag-váltásért 900 forintos egyszeri díjat számolt fel. A döntést számos ügyfél bírálta, mondván: a díjfizetésről szóló közleményt a Pannon csak későn, a hatálybalépést megelőző napokon tette közzé.

A számlafizető pannonos ügyfelek észrevették azt is, hogy a szolgáltató szeptember 1-től érvényes üzletszabályzata a hatálybalépés napján változott meg. Mint korábban hírül adtuk: a Pannon GSM utóbb a tarifacsomag promóciós időszakának lejártával indokolta a váltási díj alkalmazását. Ugyanakkor a Hírközlési Felügyelet illetékese szerint nem lett volna szabad két, ugyanazon a napon hatályba lépő, egymásnak ellentmondó üzletszabályzati mellékletet közzétennie a szolgáltatónak.

A Pannon ma megjelent közleménye ugyanakkor arról tájékoztat, hogy a szeptember 15-ig a Perfekt tarifacsomagra, illetve a szeptember 30-ig a tarifacsomagról váltók egyszeri 900 forintos díját utólag jóváírják. A minden különösebb magyarázat nélkül megjelent közlemény azt igéri: a 900 forintos díj az érintett elôfizetôk egyenlegén október 6-ig jóváírásra kerül.

Érdeklődésünkre a Pannon sajtóirodáján csak annyival egészítették ki a közleményt, hogy meghosszabbították az átállás ingyenes időszakát. Berzovay István, a Hírközlési Felügyelet piacfelügyeleti előadója arról tájékoztatta a lapunkat, hogy ha az előfizetők sérelmesnek tartják az üzletszabályzat hatályba lépésének napján történő módosítását, először a szolgáltatóhoz kell, hogy forduljanak.

Ha a szolgáltató válaszát nem fogadja el az ügyfél, akkor lehet bejelentést vagy panaszt tenni a lakhely szerinti Hírközlési Területi Hivatalnál. A HÍF nem mérlegel, minden bejelentést kivizsgál. Ha a vizsgálat időszaka alatt a szolgáltató az ügyfélre nézve kedvezően módosítja a feltételeket, akkor is lefolytatják a vizsgálatot. A HÍF munkatársa arról is tájékoztatta lapunkat, hogy -- legalábbis a fővárosi irodához -- tömegesen nem érkezett bejelentés a Pannon üzletszabályzatának módosításával kapcsolatban.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról