Szerző: Bodnár Ádám

2003. augusztus 28. 10:08

Jelentős kedvezményt ad internetes vásárláskor a Portocom

Fektess be a notebookodba! -- szól a magyar notebook-gyártó, a Portocom felhívása. Az internetes vásárlások növekedésére alapozva a cég továbbfejlesztette Portocom Direkt üzletágát.

"Fektess be a notebookodba!" -- szól a magyar notebook-gyártó, a Portocom felhívása. Az internetes vásárlások növekedésére alapozva a cég továbbfejlesztette Portocom Direkt üzletágát.

A vállalat a hardverkereskedők közül az elsők között vezette be az online értékesítési formát. Ez a vásárlási forma egyre nagyobb népszerűségnek örvend az internetet használó vevőközönség körében: a Portocom a nyári uborkaszezon ellenére az elmúlt hónapokban az internetes megrendelések 75 százalékos növekedését tapasztalta.

A növekvő tendenciára alapozva a cég olyan vásárlási konstrukcióval állt elő, amely elsősorban azon végfelhasználóknak kínálhat megoldást, akiknek a csökkenő árak ellenére megfizethetetlen volt az új notebook. A Portocom Direkt áruházában a hagyományos értékesítésben még nem is szereplő modellek megvásárlására nyílik lehetőség, sőt a legújabb gépek megrendelőit 8 százalék kedvezménnyel honorálja a cég, ami egy hordozható számítógép áránál nem kevés: 17-32 000 Ft plusz árengedményt jelent.

A notebook árát átutalással vagy készpénzzel előre egyenlíti ki a vásárló, a cég pedig az összeg beérkezésétől számítva kezdi el legyártani az egyébként teljesen személyre szabott notebookot. A komoly engedménnyel megrendelt munkaeszközt az alkatrészek rendelkezésre állásának függvényében a tulajdonos akár 2 nap múlva átveheti, és ez a beérkezett megrendelések számának megfelelően maximum 15 munkanapra tolódhat ki.

Az új rendszerhez a cég komoly direkt logisztikai rendszert és direkt pénzügyi rendszert dolgozott ki, a megrendelők minél biztonságosabb és gördülékenyebb kiszolgálása érdekében. A Portocom célja, hogy a legkorszerűbb notebookokat a legolcsóbb áron kínálja az interneten, s a legolcsóbb címkét folyamatos árkorrekcióval kívánja fenntartani.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról