Szerző: castor

2003. július 23. 21:46

Augusztus 17-én lebbentik le a fátylat a titokzatos Phantom konzolról

A tervek szerint a Los Angeles-ben minden évben megrendezésre kerülő Ultimate Gamers Expo kiállításon mutatták volna be a titokzatos Phantom konzolt, azonban egy szervezési hibának köszönhetően a show időpontja bizonytalanná vált. Emiatt a gépet kifejlesztő Infinum Labs vezetői úgy döntöttek, hogy augusztus 17-én, a saját honlapjukon lebbentik le a fátylat a masináról.

A tervek szerint a Los Angeles-ben minden évben megrendezésre kerülő Ultimate Gamers Expo kiállításon mutatták volna be a titokzatos Phantom konzolt, azonban egy szervezési hibának köszönhetően a show időpontja bizonytalanná vált. Emiatt a gépet kifejlesztő Infinum Labs vezetői úgy döntöttek, hogy augusztus 17-én, a saját honlapjukon lebbentik le a fátylat a masináról.

A Phantomról jelenleg rendkívül keveset tudni. Az Infinium Labs által korábban közzétett adatok alapján úgy tűnik, hogy a készülék nem valódi konzol, hanem csak egy szélessávú hálózati hozzáférési pont, amelyen keresztül a felhasználók elérhetik a szoftvereket. A vállalat sajtóközleménye külön hangsúlyozza, hogy a konzol működéséhez folyamatos szélessávú kapcsolat szükséges.


A tervek szerint így néz majd ki a Phantom

A Phantom a gyártó szerint nemcsak a piac legnagyobb teljesítményű játékgépe lesz, hanem a megjelenésekor a legnagyobb szoftvertámogatást is élvezi majd. A konzolon PC-s játékok is futtathatóak majd a készülékre írt programok mellett, ahogy az eszköz -- amint az ma már elvárható -- multimédiás tartalom megjelenítésére is képes lesz.

A Phantom.net hálózaton keresztül pedig olyan szolgáltatásokat vehetnek majd igénybe a felhasználók, mint a játékkölcsönzés és -vásárlás, a folyamatos szoftverfrissítés, valamint az internetes többjátékos lehetőség.

Az üzleti tervek szerint a nyereséges üzemeltetéshez rövid időn belül legalább 1 millió online előfizetőre lesz szükség. Ezek azonban igen merész számítások, tekintve hogy a Microsoft népszerű internetes szolgáltatása, az Xbox Live! eddig csak közel fele ennyi játékost csábított el.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról